Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Hvordan kan jeg fjerne en gammel driver helt,når nvidia har kommet med nye?Har detonator destroyer og noe som heter rip et eller annet,men disse to programmene finner ikke mitt gf2 mx400.Skal jeg bare gå til Legg til/fjerne programmer og slette driveren derifra og så slette mappa til den gammle drivere? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Hvordan kan jeg fjerne en gammel driver helt,når nvidia har kommet med nye?Har detonator destroyer og noe som heter rip et eller annet,men disse to programmene finner ikke mitt gf2 mx400.Skal jeg bare gå til Legg til/fjerne programmer og slette driveren derifra og så slette mappa til den gammle drivere? Jepp ! Det er viktig å slette mappen også etterpå :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Hvordan kan jeg fjerne en gammel driver helt,når nvidia har kommet med nye?Har detonator destroyer og noe som heter rip et eller annet,men disse to programmene finner ikke mitt gf2 mx400.Skal jeg bare gå til Legg til/fjerne programmer og slette driveren derifra og så slette mappa til den gammle drivere? Jepp ! Det er viktig å slette mappen også etterpå :wink: Det var det jeg trudde :wink: Men var ikke helt sikker :oops: Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du kan også laste ned et program som fjerner info fra registeret og et annet som tar knekken på ubrukelige .dll .etc ... Et reint register hjelper mye, og kvitte seg med .dll som lager konflikter enda mere... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Du kan også laste ned et program som fjerner info fra registeret og et annet som tar knekken på ubrukelige .dll .etc ... Et reint register hjelper mye, og kvitte seg med .dll som lager konflikter enda mere... Og hva heter programet da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Formatere ? Trur du virkelig jeg gidder å formatere hver gang nvidia kommer med nye drivere?? Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Prøv dette programmet, http://www.driverheaven.net/cleaner/ les litt først og se om det kan hjelpe deg. Ronnie Lenke til kommentar
defzx Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du bør bruke Norton SystemWorks det fjerner alt drit. fikser opp registeret osv.. Det får du tak i, i din lokale data forhandler :smile: Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Regseeker er kurrant for å fjerne dildal : http://www.hoverdesk.net/freeware.htm Finnes flere gode programmer der ute, men jeg prøver meg litt fram. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Se her og her. - gordito ehhh,jeg kan ikke bruke de to programmene av en eller annen grunn.Prog.finner ikke gefx-korte mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå