tormi Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei folkens! Har dumpet over et problem som jeg aldri har opplevd før med Win7. Har nettopp installert Win7 64 bit (gjorde det på fredag). Allerede ved første oppstart etter installasjon merket jeg at maskinen startet ekstremt tregt. Det som skjer er vanlig oppstart fram til det Windows "flagget" står og går, før login skjerm. Det tar ca 10 minutter før jeg kommer til login skjermen. Jeg har oppdatert windows med alt av patcher og alle drivere skal være up to date. Kan noen forklare meg eller hjelpe meg på vei for å få løst dette. Jeg er vant til å installere Win 7 og har gjort dette minst 10-20 ganger på forskjellige maskiner også en maskin identisk til den jeg har gjort det på nå. Maskinen jeg har nå er en HTPC -> http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=ION%203D%20Series Jeg også oppdatert alt av drivere og kan ikke se noen umiddelbare konflinkter. Jeg har forsøkt å se i Event loggen men kan ikke nok om denne til å vite hva jeg evt skal se etter. Alt av hjelp mottaes med takk! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå