Mystikal1 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, er ganske lei av min nåværende trege pc. Specs: Intel Dual Core E6850 / 8800GTS 320 mb / 4gb RAM Jeg planla å kjøpe en ferdigpakke fra Komplett.no men etter å ha ventet i 1 uke avbestillte jeg grunnet lang ventetid (hater å vente). På fredag bestemte jeg meg får å bestille fra Netshop isteden, men der står det rødt leveringsdato 27/1. Det jeg lurer på er om jeg skal vente eller avbestille. Vil det gå raskere hvis jeg bestiller løse komponenter og bygger maskinen selv? Har liten erfaring med å bygge pc, bortsett fra å bytte strømforsyning, hovedkort, minnebrikker og skjermkort. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Går nok kjappere å blir sikkert billigere å bestillle fra Dustinhome.no og sette sammen selv. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Går nok kjappere å blir sikkert billigere å bestillle fra Dustinhome.no og sette sammen selv. Ok, har sendt mail til netshop angående leveringstid. Hvis jeg må vente lenger nå bestiller jeg løse komponenter og bygger selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå