Lycantrophe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Der har AP en del svin på skogen og, det samme gjelder SV og SP. Jeg liker ikke begrepet snikislamisering, men det er vanskelig for å nekte for at mange av FrPs medlemmer fremmer veldig billig retorikk. Det er noe annet enn å si at alle/de fleste/mange uttalser er løgn. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 De kjører neppe landet i dass med sin asyl og innvandringspolitikk.-At Muhammed i flere år har vært det mest brukte navnet for nyfødte i oslo er ikke noe problem?-At det kun er 1 eller 2 nordmenn per klasse i flere skoler i Oslo er ikke noe problem? -At nordmenn flykter fra muslimske strøk i Oslo er ikke noe problem? -At hele Oslo vil få muslimsk flertall om noen tiår er ikke noe problem? -At politiet allerede avdvarer mot å gå ute om kvelden i deler av Oslo er ikke noe problem? -Overfallsvoldtekter som kun utføres av innvandrere er ikke noe problem? -Ran og drap hvor innvandrere er overrepresentert er ikke noe problem? -Mafiavirksomhet og slavehandel styrt kun av innvandrere er ikke noe problem? -Skattesvindel hvor innvandrere er overrepresentert er ikke noe problem? -At nesten alle fremmedkulturelle som prøver seg slippes rett inn i Norge og får bli er ikke noe problem? -At de fleste av disse ender opp som passive trygdemottakere er ikke noe problem? -At de får langt flere barn enn snittet og at disse også blir overrepresentert som kriminelle og trygdemottakere er ikke noe problem? -At det er kaos i NAV pga alle innvandrerne som krever og truer til seg penger der er ikke noe problem? Stadig flere får opp øynene og er uenig med deg i dette. Mye løgn og skremselspropaganda om innvandere fra ende til annen, ikke ulikt FrP. Du er godt opplært av Siv.Alle disse punktene burde være velkjente for de som følger med og de er veldokumenterte fra tidligere tråder på forumet. Er det noen av punktene over du ikke har fått med seg eller nekter du bare generelt å forholde deg til virkelighetens verden? veldokumentert, nei. Du kan godt linke til disse påstandene, men mener å huske at de fleste punktene kunne man på de samme sidene finne ut at ikke stemte. Ett par ut av de punktene stemmer nok, men de drukner i all skremselspropagandaen og i løgn... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Du er altså ikke enig i at det å tillate ting som kjønnsdelt svømming og gymnastikk i skolene, unnlate å feire jul i skolene, og forsøke å tillate hijab i politiet, slike ting er snikislamisering? Ved at islamistene får gjennomslag for å kjønnsdele gymnastikk og svømming, bidrar man ikke da til å oppdra barn til å fortsette med det, og på den måten forhindre integrering av disse barna, og motarbeide likestillingen av kjønnene??? ER det ikke en provokasjon for deg at islamistene får gjennomslag for at julefeiring på skoler skal tones ned? Enten du liker det eller ei, foregår det _FAKTISK_ en omfattende snikislamisering. At du ikke liker ordet, betyr ikke at det ikke foregår. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Der har AP en del svin på skogen og, det samme gjelder SV og SP. Jeg liker ikke begrepet snikislamisering, men det er vanskelig for å nekte for at mange av FrPs medlemmer fremmer veldig billig retorikk. Det er noe annet enn å si at alle/de fleste/mange uttalser er løgn. tror at alle partier har svin på skogen, men det kan ikke måle seg med FrP. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) FrP har aldri vært i regjering, så det faller på sin egen urimelighet. Og nei, det stemmer rett og slett ikke. Ideal: Var den til meg? Endret 25. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Man får tilført litt annen kultur, man kan i mange tilfeller bli ett bedre menneske på mange forskjellige måter ved omgang av disse, en del av de har f.eks bedre arb.moral eller andre personlige egenskaper som er bedre eller som en viss andel mangler i landet...I tillegg kan man lære seg mer om andre land og man kan lære andre verdier. Sånn dette var litt av hvordan det beriker.Tror du virkelig at det finnes noen muslimske land hvor de har bedre arbeidsmoral enn i Norge? Og med reiser jorden rundt, informasjonsteknologi, studier i utlandet og globale medier så trenger man ikke at fremmedkulturelle utgjør over 90% av elevene på en skole for å kunne lære om andres kultur.... om man skulle ønske det. Og nøyaktig hvilke positive verdier er det du mener folk fra primitive stammesamfunn har å tilføre folk i Norge? Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) "Tokenism refers to a policy or practice of limited inclusion of members of a minority group, usually creating a false appearance of inclusive practices, intentional or not." Åja, du mener sånn som AP's Hadia Tajik? Eller er det kun FRP's medlemmer du mener faller inn under dette? La oss for diskusjonens skyld si at AP gjør det samme. Hvordan gjør dette Frp sin "tokenism" mer akseptabel? Svar ærlig: Tror du det er en tilfeldighet at en av Frps få mørkhudede politikere brukes uforholdsmessig mye i diskusjoner om innvandring? Eller tror du det er en bevisst strategi for å fremstå mindre innvandrerfiendtlig? Endret 25. februar 2011 av Spenol Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er nok en bevisst strategi for å fremstå som mindre rasistiske. Hva er galt med det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 veldokumentert, nei. Du kan godt linke til disse påstandene, men mener å huske at de fleste punktene kunne man på de samme sidene finne ut at ikke stemte. Ett par ut av de punktene stemmer nok, men de drukner i all skremselspropagandaen og i løgn...Kom med ett av punktene som du mener bare er propaganda og løgn! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Det har vært retorikken din frem til nå. Nei, nå må du gi deg. Det er ikke noe absolutt svar på dette spørsmålet. Ja på hvilke måter, men det er noe annet enn å si at det ikke er en berikelse i det hele tatt. Det kan vi vel få uten innvandring, hva? det meste av det kan man vel ikke, veldig mange nordmenn har vel antakelig god arbeidsmoral, men i flere tilfeller kan man nok lære av mange innvandrere på det punktet. Hvordan forklarer du da NAV-tallene? hvilke tall? Link til de hvis du skriver om det. Det kan man også ved å reise. Ingenting du her har vist beriker verken landet som helhet, næringslivet eller samfunnet generelt. Dokumentasjon på dine konkrete berikelser ser jeg gjerne også. Merk:det er fremdeles ikke min retorikk og jeg beskylder deg ikke for noe, men du viser klare tegn på ting som politiske standpunkt og hvor du ville plassert deg i det politiske landskapet... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 veldokumentert, nei. Du kan godt linke til disse påstandene, men mener å huske at de fleste punktene kunne man på de samme sidene finne ut at ikke stemte. Ett par ut av de punktene stemmer nok, men de drukner i all skremselspropagandaen og i løgn...Kom med ett av punktene som du mener bare er propaganda og løgn! At hele Oslo vil få muslimsk flertall om noen tiår er ikke noe problem? Det var bare ett eksempel, forutenom to punkter så tror jeg min beskrivelse passer greit på det du skriver... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Nei, nå må du gi deg. De kjører neppe landet i dass med sin asyl og innvandringspolitikk. hva er ett symptom på at AP ikke gjør jobben sin, det skriver du ikke noe om. Hvem hysjer på hvem? 2 av 3 innvandrere går på trygd? har du link til det? uansett hvor mange av de som gjør det, så er jo det fordi politikken har slått feil ut(slikt skjer noen ganger, både med dagens regjering og den forrige) og det må da gjøres noe med hvis det stemmer. Hva er det du snakker om? Det som er tingen er å inkludere de på den beste måte. Det er jo derfor regjeringen la frem en lang liste med tiltak. Så der har du tiltakene dine. har du ikke fått det med deg? Eller har du tilfeldigvis glemt det? Du må fleipe med meg. du kan umulig mene noe slikt...Det er kanskje ett eller to punkter fra den ideologien nasjonalsosialisme er som man kan finne igjen i det regjeringen gjør uten at det tar de ett steg videre til nasjonalsosialisme av den grunn...At staten skal være sterk er vi vel ikke akkurat alene om mene uten at det heller tar noen av verdens land nærmere denne ideologien...Men dette er da ikke det samme som sterk stat betyr i nasjonalsosialismen. Så kan man ta med ett eneste punkt i nasjonal orientering som involverer sterk tilstedeværelse av lokal kultur, og der stopper likhetstrekkene. Jeg vet ikke hva du vil oppnå annet enn å dra fokus over på FrP's likhet i politikken med nasjonalsosialismen, for der er bildet et ganske annet. Men vi kan godt diskutere noe annet i FrP's politikk enn dette hvis enkelte føler for å slutte den usaklige diskusjonen om regjeringspartiene og nasjonalsosialisme... pk2010:og du stemmer demokratene går jeg ut fra...Om ikke så er det ett veldig spesiellt innlegg... Og selvfølgelig: Rasisme! Så må man spørre seg om meningsmålingene skyldes at folk ikke vet hva de stemmer på/ikke er opplyst, eller om det sier noe om verdiene samfunnet bygger på. handler dette om verdier da er ihvertfall fasit i det siste spørsmålet klart. norske verdier:rasisme. Jeg blir dårlig i magen av vissheten om at hvis det hadde vært valg i dag, så hadde Frp vært det største partiet(og som hadde regjeringsmakt). Jeg håper selvfølgelig at Ola og Kari vil vise at dette ikke er verdiene landet representerer og stemmer rødgrønt ved stortingsvalget(OG kommunevalget)! Innleggene er ikke redigert, med unntak at jeg fjernet linkene dine i starten av førstepost. Kunne sikkert fortsatt, men jeg satser på at du tar poenget. Ja på hvilke måter, men det er noe annet enn å si at det ikke er en berikelse i det hele tatt. Jeg har ikke sagt at det ikke er noen berikelse, men du må faktisk konkretisere en slik påstand. Jeg ville vite hva du mente, og grunnlaget ditt er like tynt som jeg tenkte meg. det meste av det kan man vel ikke, veldig mange nordmenn har vel antakelig god arbeidsmoral, men i flere tilfeller kan man nok lære av mange innvandrere på det punktet. Individnivå, altså. Du glorifiserer her et fenomen med begrunnelse i mulig utvikling av noen individer som kan lære av noen andre individer. hvilke tall? Link til de hvis du skriver om det. http://stavrum.nettavisen.no/?p=1778 http://no.altermedia.info/?p=4761 Merk:det er fremdeles ikke min retorikk og jeg beskylder deg ikke for noe, men du viser klare tegn på ting som politiske standpunkt og hvor du ville plassert deg i det politiske landskapet... Hvor ville du plassert meg? Endret 25. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Tror du virkelig at det finnes noen muslimske land hvor de har bedre arbeidsmoral enn i Norge? Og med reiser jorden rundt, informasjonsteknologi, studier i utlandet og globale medier så trenger man ikke at fremmedkulturelle utgjør over 90% av elevene på en skole for å kunne lære om andres kultur.... om man skulle ønske det. Og nøyaktig hvilke positive verdier er det du mener folk fra primitive stammesamfunn har å tilføre folk i Norge? Hvorfor skal du ha dette til å kun gjelde muslimske land? de klarer seg sikkert greit på det punktet. er det noe særlig med skoler hvor tallet er 90%. Det er jo sånn det blir avhengig av hvor man bosetter seg, o.l. Primitive stammesamfunn? Innvandrere er vel neppe noe mer primitive enn folk som drar ut og drikker seg dritings i helgene tenker jeg... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) ups, dobbelpost. Endret 25. februar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er satt større fokus på Frp sin politikk i media. Med disse faktaene i linkene på bordet, så har jeg bare ett begrep som favner bredt nok: Rasisme! Så må man spørre seg om meningsmålingene skyldes at folk ikke vet hva de stemmer på/ikke er opplyst, eller om det sier noe om verdiene samfunnet bygger på. Jeg stemmer nok FRP selv ved neste valg, så lenge de fortsetter å love meg at de sender vekk utlendiger som ikke har noe å gjøre her, og øker straffer så driter jeg i det andre, det får komme senere, akkurat nå er jeg dritt lei av måten loven blir misbrukt for tiden. Når straffene er økt og diverse misbrukende innvadrer grupper har forlatt landet, da vil jeg endelig begynne å vurdere andre politikk-aspekter (og jeg vet jeg ikke er den eneste i Norge med denne meningen, all utlending-kriminalitet som kommer frem i media får denne følelsen frem i folk) Noen ville kanskje sagt at dette er å være ignorant, jeg ville sagt at det er å være objektiv Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kom med ett av punktene som du mener bare er propaganda og løgn! At hele Oslo vil få muslimsk flertall om noen tiår er ikke noe problem? Det var bare ett eksempel, forutenom to punkter så tror jeg min beskrivelse passer greit på det du skriver... http://www.dagbladet.no/2009/06/15/nyheter/islam/innenriks/politikk/religion/6677332/ Eller er også Aslam Ahsan en som sprer løgn og propaganda for Frp? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvorfor skal du ha dette til å kun gjelde muslimske land? de klarer seg sikkert greit på det punktet.Fordi mange jukser med tall og viser til at de fleste innvandrere er europeere som bidrar positivt til Norge og derved konkluderer at all innvandring er positiv. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 er det noe særlig med skoler hvor tallet er 90%. Det er jo sånn det blir avhengig av hvor man bosetter seg, o.l. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10009395Det kommer faktisk klassetrinn helt uten nordmenn nå. Jeg kan ikke huske å ha deltatt i noen avstemming eller sett noen debatt hvor Ap har fremsatt forslag om å bytte ut Oslos befolkning, likevel har de satt igang denne samfunnsendringen som har langt mere konsekvenser enn det meste som er vedtatt på Stortinget det siste århundret. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Primitive stammesamfunn? Innvandrere er vel neppe noe mer primitive enn folk som drar ut og drikker seg dritings i helgene tenker jeg...Så blodhevn, kjønnslemlestelse, tvangsgifte, total underkastelse for kvinner er positive verdier du mener de har brakt til Norge eller hadde du noen andre positive verdier du mener de har brakt til Norge? 1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 De kjører neppe landet i dass med sin asyl og innvandringspolitikk.-At Muhammed i flere år har vært det mest brukte navnet for nyfødte i oslo er ikke noe problem?-At det kun er 1 eller 2 nordmenn per klasse i flere skoler i Oslo er ikke noe problem? -At nordmenn flykter fra muslimske strøk i Oslo er ikke noe problem? -At hele Oslo vil få muslimsk flertall om noen tiår er ikke noe problem? -At politiet allerede avdvarer mot å gå ute om kvelden i deler av Oslo er ikke noe problem? -Overfallsvoldtekter som kun utføres av innvandrere er ikke noe problem? -Ran og drap hvor innvandrere er overrepresentert er ikke noe problem? -Mafiavirksomhet og slavehandel styrt kun av innvandrere er ikke noe problem? -Skattesvindel hvor innvandrere er overrepresentert er ikke noe problem? -At nesten alle fremmedkulturelle som prøver seg slippes rett inn i Norge og får bli er ikke noe problem? -At de fleste av disse ender opp som passive trygdemottakere er ikke noe problem? -At de får langt flere barn enn snittet og at disse også blir overrepresentert som kriminelle og trygdemottakere er ikke noe problem? -At det er kaos i NAV pga alle innvandrerne som krever og truer til seg penger der er ikke noe problem? Stadig flere får opp øynene og er uenig med deg i dette. Mye løgn og skremselspropaganda om innvandere fra ende til annen, ikke ulikt FrP. Du er godt opplært av Siv.Alle disse punktene burde være velkjente for de som følger med og de er veldokumenterte fra tidligere tråder på forumet. Er det noen av punktene over du ikke har fått med seg eller nekter du bare generelt å forholde deg til virkelighetens verden? veldokumentert, nei. Du kan godt linke til disse påstandene, men mener å huske at de fleste punktene kunne man på de samme sidene finne ut at ikke stemte. Ett par ut av de punktene stemmer nok, men de drukner i all skremselspropagandaen og i løgn... Ok, la oss ta hele listen punkt for punkt, for ALT stemmer: Muhammed mest brukte navn i Oslo på nyfødte i flere år: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6451572 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6965043 Herved er det da dokumentert at det er på topp i flere år. 1 eller 2 nordmenn per klasse i flere skoler i Oslo: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10012658 "Seks av skolene har over 90 prosent minoritetsspråklige elever, mens seks skoler har mer enn 90 prosent elever med norsk som morsmål." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10009395 "Tre skoler på østkanten i Oslo får ingen nye etnisk norske elever til høsten. Somaliske mødre på Tøyen skole fortviler. - Hvordan skal barna våre bli integrert, spør de." Herved er det da dokumentert at flere klasser ikke har nordmenn. Også korrekt! Når skal du revurdere din virkelighetsoppfatning? nordmenn flykter fra muslimske strøk i Oslo: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article3424942.ece "Mens innvandrerne strømmer til Groruddalen og Oslo sør, flytter etniske nordmenn vekk." http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10002053 "- I blokken der jeg bor er det kun en norsk beboer i tillegg til meg. Hver gang det er noe ledig så kjøpes det av utlendinger, sier Andersen." HERVED DOKUMENTERT OGSÅ DET. Oslo vil få muslimsk flertall om noen tiår: http://www.dagsavisen.no/innenriks/article381535.ece "Oslo vil ha en overvekt innvandrere innen 20 år, hevder Human Rights Service." Dokumentert!!! Det sier seg selv, at når masse skoler i Oslo har over 90% innvandrere, så vil selvfølgelig de barna bli voksne engang. Da blir det flertall, enten du vil eller ei!!! politiet advarer mot...: http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1544690.ece http://www.dagbladet.no/2008/11/28/nyheter/ran/vold/innenriks/3858034/ "- Det er en god idé holde seg unna nedre Karl Johan, Jernbanetorget, Akerselva og nedre Grünerløkka, sier etterforskningsleder Inge Sundeng ved Grønland politistasjon til NRK. - Det er dessverre overrepresentasjon av folk med annen etnisk bakgrunn blant dem som utfører ranene, sier Sundeng" HERVED DOKUMENTERT! Ran og drap hvor innvandrere er overrepresentert: Se forrige link for dok. ang ran. http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/d187824.htm "1 av 2 voldsanmeldte har utenlandsk bakgrunn Personer med utenlandsk opprinnelse utgjorde over halvparten av alle anmeldte gjerningsmenn i voldssaker i annet halvår i fjor. Herved dokumentert. Overfallsvoldtekter som kun utføres av innvandrere: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece "- Innvandrere bak alle anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo Samtlige som er anmeldt for overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene, er innvandrere med ikke-vestlig bakgrunn." DOKUMENTERT!!! Bonusinfo: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article190018.ece "To av tre anmeldte er innvandrere Av 111 personer som i fjor ble anmeldt for voldtekt i Oslo, var 72 av ikkevestlig opprinnelse. Og antall voldtektssaker øker sterkt." Ikke bare står de bak alle OVERFALLSVOLDTEKTER, men de står bak TO AV TRE "NACHSPIEL/VENNEVOLDTEKTER" OGSÅ. DOKUMENTERT!!! Mafiavirksomhet og slavehandel styrt kun av innvandrere: http://nrk.no/nyheter/norge/1.7510739 http://www.nettavisen.no/ioslo/byen/article768854.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sexmarkedet/artikkel.php?artid=527984 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3904023.ece http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3898109.ece DOKUMENTERT! Skattesvindel hvor innvandrere er overrepresentert: http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1962524.ece http://e24.no/lov-og-rett/300-har-tilstaatt-taxi-svindel/3023309 http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article728469.ece http://www.nrk.no/nyheter/1.6093965 DOKUMENTERT. nesten alle fremmedkulturelle som prøver seg slippes rett inn i Norge og får bli: http://www.udi.no/Nyheter/2010/Nokkeltall-om-innvandring1/ "6 av 10 asylsaker behandlet i år har endt med avslag. Se flere nøkkeltall om innvandringen til Norge per 1. oktober." Feilaktig påstand. Likevel er det grunn til bekymring da antallet som kommer på familieinnvandring er LANGT høyere enn antallet asylsøkere som fikk medhold, og her får nesten ALLE medhold: "10 000 fikk innvilget søknad om familieinnvandring i 2010" http://www.udi.no/Nyheter/2011/10-000-fikk-innvilget-soknad-om-familieinnvandring-i-2010/ At de fleste av disse ender opp som passive trygdemottakere: http://stavrum.nettavisen.no/?p=1778 "To av tre innvandrere på trygd" DOKUMENTERT!!!!!!! At de får langt flere barn enn snittet: Snitt for Nordmenn: 1.8 barn Snitt for Innvandrere: ukjent, men totalen slått sammen med nordmenn er 2.0.. da må jo innvandrerne ha en noe høyere fødselsrate, siden det er så mange færre av de. Kilde: SSB at disse også blir overrepresentert som kriminelle og trygdemottakere: vanskelig å dokumentere for andre generasjons innvandrere. At det er kaos i NAV pga alle innvandrerne som krever og truer: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2961588.ece http://www.aftenbladet.no/innenriks/1009005/Vold_og_trusler_mot_Nav_firedoblet.html http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10013830 Dokumentert. Såååå.. da regner jeg med at din virkelighetsoppfatning nå må revurderes, siden disse påstandene i stor grad kan dokumenteres. Du fornekter sannheten, men det er nå engang sånn, at sannheten kan DOKUMENTERES med letthet. LETTHET. Regner ikke med at du svarer på dette med noe annet enn sludder, vrøvl og vås, og at du deretter utbasunerer at alt dette er løgner osv osv osv, vanlig sosialist-taktikk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg