Gå til innhold

Hvorfor i all verden scorer FrP så bra på meningsmålingene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og til trådstarter: "Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er satt større fokus på Frp sin politikk i media."

 

Er det ETT parti media elsker å hate så er det FRP! Media består jo av sosialister og atter sosialister som ELSKER å rakke ned på FRP, og det hører en da stort sett hele tiden...

 

Kilde på at "alle" journalister er sosialister:

http://www.na24.no/article2899236.ece

 

Kilde på at media ofte favoriserer rødgrønt:

http://e24.no/media/nrk-var-partiske-ved-stortingsvalg/3932496

 

bare tull. Alle journalister skal være nøytrale og Kyrre Nakkim motbeviser i den nederste artikkel dine kontroversielle påstander ganske kraftig. Dessuten er jo uttak av enkeltepisoder av gamle folk og sykehjemssakene bevis på at de heller er høyrevridd. med karakteristikkene fra FrP's side og Tybring Gjedde's smålige utbrudd og bok for noen uker tilbake viser vel at man har gode grunner til å ikke like FrP og politikken deres.

Lenke til kommentar
Off topic:

Hva i all verden har feiing med kammer å gjøre?

OT: det heter å skjære alle over en kam.

Og uttrykket kommer fra frisører som drar kammen gjennom håret og skjærer alt hår likt uansett hvor langt det var i utgangspunktet.

 

nei vent, heter det ikke å skjære alle under en kam og feie alle over?

 

blant annet liker FrP'erne å feie alle islamister under samme kam.

Vet ikke om du ser hva du sier her men det er ganske tyderlig. Du feiet nettopp alle FrPere under samme kam.

i forhold til at de står for den samme politikken, så er jo dette nødvendig. Om de ikke liker sitt partis politikk så kan de bare si det.

Du ser ikke dobbeltmoralen, altså?

 

hæ? det er jo ingen dobbelmoral her. Det er jo ikke noe problem å påpeke at de kan ta avstand fra den delen av politikken til FrP hvis de føler at det er nødvendig...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

hæ? det er jo ingen dobbelmoral her. Det er jo ikke noe problem å påpeke at de kan ta avstand fra den delen av politikken til FrP hvis de føler at det er nødvendig...

 

@Step_up: Hvorfor er du mot FrP? Jo, det er fordi de er rasister. Men hvis de hadde vært rasister, ville de ikke da stått for en helt annen politikk? Eller er det innvandringspolitikken deres du kritiserer? Ja, det er det og det er derfor de er rasister, selv om du tydeligvis ikke vet hva en rasist er. Men hvis alle kommer hit, hvem skal hjelpe hvem da? Det er ikke lille Norges problem at diktaturer raner og dreper sitt eget folk. Hvis man skal være så "politisk korrekt" som det du er, så ville det ikke vært moralsk akseptabelt å kun slippe inn noen, mens andre ikke får komme inn, det ville jo vært rasistisk i ditt syn. Så ved å ha en rasjonell og fornuftig innvandringspolitikk, så slipper vi å være like rasistisk som du er!

 

Ap har nå kopiert FrPs plan for integrering og når Ap legger dette fram, så er alt plutselig helt greit, selv om FrP har kjempet for dette i over 20 år, og nå skal de ikke få ta kreditten for det engang. Det sies at det er fordi FrP hadde intensjoner, men hvis de hadde noen intensjoner som var rasistiske, hvorfor er alt helt greit bare det er et Ap-stempel på forslagene, som Siv Jensen sa? At de plutselig er godkjent. Det er bare løgn fra ende til annen og det provoserer meg STERKT at du enda diskuterer i denne banen som for lengst burde vært slått vekk fra tankegangen din. Det er helt utrolig at du ikke kan forstå.

 

Siv Jensen står for individet, for personlig frihet, hun er ikke en sosialist i motsetning til de fleste andre politikere. Hun står ikke for den sosialistiske tvangs-ideologien du selv så høyt forguder, men det vet jeg du ikke er klar over en gang for du har ikke satt deg nok i det til å forstå at politikk handler om LITT mer enn FrPs innvandring. Ikke minst starter du tråden med å mobbe og diskriminere, og det verste med det er at det bare er løgn.. Hadde det bare vært et snev av sannhet. Det vil dermed si at dette er meninger du er lært opp til å ha, ettersom du er ute av stand til å rasjonellt forklare hvorfor en FrP-tilhenger er en rasist, ikke har sertifikat på bil og at han har lav IQ.

Endret av NicolasDarvas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og til trådstarter: "Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er satt større fokus på Frp sin politikk i media."

 

Er det ETT parti media elsker å hate så er det FRP! Media består jo av sosialister og atter sosialister som ELSKER å rakke ned på FRP, og det hører en da stort sett hele tiden...

 

Kilde på at "alle" journalister er sosialister:

http://www.na24.no/article2899236.ece

 

Kilde på at media ofte favoriserer rødgrønt:

http://e24.no/media/nrk-var-partiske-ved-stortingsvalg/3932496

 

bare tull. Alle journalister skal være nøytrale og Kyrre Nakkim motbeviser i den nederste artikkel dine kontroversielle påstander ganske kraftig. Dessuten er jo uttak av enkeltepisoder av gamle folk og sykehjemssakene bevis på at de heller er høyrevridd. med karakteristikkene fra FrP's side og Tybring Gjedde's smålige utbrudd og bok for noen uker tilbake viser vel at man har gode grunner til å ikke like FrP og politikken deres.

At journalister skal være nøytrale betyr ikke at de er det.

 

At journalister generelt er på venstresiden er velkjent. Jeg kan ikke tro at du prøver å benekte selv denne kjennsgjerning.

 

På hvilken måte motbeviser de nederste artikkelen dette?

 

Off topic:

Hva i all verden har feiing med kammer å gjøre?

OT: det heter å skjære alle over en kam.

Og uttrykket kommer fra frisører som drar kammen gjennom håret og skjærer alt hår likt uansett hvor langt det var i utgangspunktet.

 

nei vent, heter det ikke å skjære alle under en kam og feie alle over?

 

blant annet liker FrP'erne å feie alle islamister under samme kam.

Vet ikke om du ser hva du sier her men det er ganske tyderlig. Du feiet nettopp alle FrPere under samme kam.

i forhold til at de står for den samme politikken, så er jo dette nødvendig. Om de ikke liker sitt partis politikk så kan de bare si det.

Du ser ikke dobbeltmoralen, altså?

 

hæ? det er jo ingen dobbelmoral her. Det er jo ikke noe problem å påpeke at de kan ta avstand fra den delen av politikken til FrP hvis de føler at det er nødvendig...

Du generaliserer Frpere ved å kritisere alle sammen for å generalisere islamister (du er klar over hva en islamist er, ikke sant?). Dobbeltmoral så det suser.

Lenke til kommentar

Zappet for noen dager siden innom et debattprogram på NRK. Det var Jens og Siv som debatterte så jeg stoppet litt. Programlederen ble veldig engasjert og begynnte å argumentere mot Siv. Det gikk så langt at han unnskyldte seg ovenfor Jens for at han ikke slapp ham til. Han serverte også karakteristiker som "Til høyre for Djengis Khan".

 

Jeg kan ikke skjønne at man i det hele tatt kan kalle mye av det media driver med i Norge for journalistikk, det er jo ren kampanjevirksomhet de driver.

Lenke til kommentar

Under valget i 2009 så vi at NRK i virkeligheten var ARK. De tok konsekvent sosialistenes side. TV2 på sin side bedrev journalistikk. Spesielt Pål T. Jørgensen gjorde en fremragende jobb i sine partilederutspørringer. Han ga alle en fair behandling. Dvs, han var hard mot alle.

 

Jeg konstaterer forøvrig at trådstarter konsekvent lar mine kommentarer i denne tråden stå ubesvart.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hvilken lov sier at journalister skal være nøytrale? :dontgetit:

 

Ingen, det er derfor vi alle må klare å skille mellom fakta og journalistane sine personlige meiningar. Faktisk burde det være noko elevane burde lære på skulen frå dei er helt små, men siden slik undervisning ville vert negativt for enkelte parti (vil av personleg erfaring sei at SV, AP og Venstre har flest journalistar på laget) og er derfor ikkje i kunnskapsløftet.

Lenke til kommentar

Jeg fikk forresten høre av min samfunssfaglærer på ungdomsskolen at Nazi-Tyskland hadde markedsøkonomi. Men sannhetene er at økonomien i Nazi-Tyskland var så detaljregulert som den kunne bli, en typisk planøkonomi av kommunistisk karakter. Det var ikke snakk om at det skulle være noen likhetstrekk mellom nazismen og sosialismen til Ap og SV, nei. Men nazisme er som kjent en kortform for nasjonalsosialisme.

Lenke til kommentar

FrP er lette å ta i media pga de sier klart ifra hva de tenker vil gjøre med mer.

 

Ap er, om og men, hele tiden. Når de først bestemmer seg, så vet vi og media at det ikke vil skje, så hvorfor gidde å diskutere eller skrive artikler om det?

 

Ellers fremmer jo Ap kun absurbe ting som at vi må kjøpe disel biler for miljøet. Ja, miljøet er bra i Bergen, Oslo og Trondheim den nå Ap? Stå til ansvar nå da tullinger! Slutt å gjem dere, dere som sto stolte og snakket om at diselbiler skal bli billige, og vi tenker miljø!

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Det er MYE mer olje i diesel enn bensin, så jeg heller fatter ikke hva det opplegget skulle være godt for annet enn ekstra inntekter. Så snart alle hadde gått til anskaffelse av dieselbil, så gikk prisen opp og nå er det ikke mange kronene å tjene på det, om man tjener noe i det heletatt med de egne avgiftene som det er på disse bilene kontra bensinbiler.

 

Det som er med venstresiden er at de er så sinnsykt ideologiske og det samme er flertallet av journalister også. Som Siv Jensen sa, så blir ikke Jens Stoltenberg spurt av mediene om han har armani dress eller om han har pudret nesen, altså det blir da Jensen. Stoltenberg er stort sett beskyttet av media og takket være de, så er det ingen som engang tør å si at de stemmer FrP. Kanskje på nettet, men generelt ikke ellers, annsikt til annsikt med noen. Da kan du se på hva TS ytrer i denne tråden og se sannheten selv. Han kommer BARE med bullshit.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Under valget i 2009 så vi at NRK i virkeligheten var ARK. De tok konsekvent sosialistenes side. TV2 på sin side bedrev journalistikk. Spesielt Pål T. Jørgensen gjorde en fremragende jobb i sine partilederutspørringer. Han ga alle en fair behandling. Dvs, han var hard mot alle.

 

Jeg konstaterer forøvrig at trådstarter konsekvent lar mine kommentarer i denne tråden stå ubesvart.

 

hva ubesvart hvor?

Lenke til kommentar

Du generaliserer Frpere ved å kritisere alle sammen for å generalisere islamister (du er klar over hva en islamist er, ikke sant?). Dobbeltmoral så det suser.

 

Hæ? hva er det du babler om? det eneste jeg har skrevet er at hvis noen ikke liker innvandring og asylpolitikken til FrP så kan de bare ta avstand fra den. å skjære alle muslimer under samme kam skulle det være...

Lenke til kommentar

For å svare til første innlegg

 

Det er jo totalt ignorant å ikke se hva som skjer med landet vårt. Når jeg kjører inn til Oslo, ser jeg moskeer på siden av veien. Det handler ikke om hudfarge, det handler om at deres kultur skal forenes og integreres i Norge, noe jeg synes er totalt uaksektabelt da de for holde sin latterlige kultur til de landene det hører hjemme.

Lenke til kommentar

Å huff ja. Det ligger en moske på Furuset... Den eneste du faktisk ser fra veien...

 

Den tilhører atpåtil en muslimsk sekt som INGEN liker, de er stemplet som kjettere i Pakistan...

 

Det er en for mye, og et skritt i feil retning

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...