hellblazer91 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har lyst å skifte ut min gamle bilstereo til en spiller med ekstern skjerm. Skal ikke være noe sykt bra men har sett denne da. Boss BV9992 Er litt skeptisk på grunn av at den ikke var så veldig dyr, men er det noen her som har litt peiling som kan si om dette er noe som varer en stund? Eller anbefale en annen som de vet er bra. Vil helst ikke overskride mer enn rundt 4-5tusen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Et kjapt søk så ville du funnet ut at boss er søppel, og ikke verdt å bruke penger på. Denne er 100 ganger bedre: http://www.pixmania.com/no/no/5311596/art/pioneer/multimedia-bilstereo-avh.html Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Du burde virkelig gå for et ordentlig merke, da Boss sin elektronikk er helt håpløs! De har en tendens til å plutselig slutte å virke etter kort tid med middelmådig lydkvalitet. Styr unna Clarion sine spillere også for den saks skyld. Pixmania er virkelig ikke plassen hvor jeg ville kjøpt noe, som kanskje kan slutte å virke, ifra. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Et kjapt søk så ville du funnet ut at boss er søppel, og ikke verdt å bruke penger på. Denne er 100 ganger bedre: http://www.pixmania.com/no/no/5311596/art/pioneer/multimedia-bilstereo-avh.html Okei da dropper jeg den. Men ja har ikke akkurat noen god kjøpe-erfaringer fra pixmania akkurat. Lang leveransetid + at det er en sjanse for at du ikke får den i det hele tatt. Aller værst er vel servicen deres. Du burde virkelig gå for et ordentlig merke, da Boss sin elektronikk er helt håpløs! De har en tendens til å plutselig slutte å virke etter kort tid med middelmådig lydkvalitet. Styr unna Clarion sine spillere også for den saks skyld. Pixmania er virkelig ikke plassen hvor jeg ville kjøpt noe, som kanskje kan slutte å virke, ifra. Okei ikke Clarion heller nei. trodde det var et skikkelig merke jeg. Hvilken merke burde jeg isåfall satse på da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 pioneer og alpine.... Btw, jeg har handlet masse hos pixmania, og aldri hatt problemer. Det lengste jeg har ventet på en vare, var 12 dager, og det var fordi den ikke var på lager. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 pioneer og alpine.... Btw, jeg har handlet masse hos pixmania, og aldri hatt problemer. Det lengste jeg har ventet på en vare, var 12 dager, og det var fordi den ikke var på lager. Alpine er et bra merke ja men har ikke sett noen med skjermer før men det skal sjekkes. Ikke noen problemer i pixmania altså? har kanskje vært uheldig, men tør ikke å ta sjansen igjen iallefall. Iallefall ikke når det er snakk om flere tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå