Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av bilstereo 1 pin!

Anbefalte innlegg

Har lyst å skifte ut min gamle bilstereo til en spiller med ekstern skjerm.

Skal ikke være noe sykt bra men har sett denne da.

Boss BV9992

Er litt skeptisk på grunn av at den ikke var så veldig dyr, men er det noen her som har litt peiling som

kan si om dette er noe som varer en stund?

Eller anbefale en annen som de vet er bra.

Vil helst ikke overskride mer enn rundt 4-5tusen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde virkelig gå for et ordentlig merke, da Boss sin elektronikk er helt håpløs! De har en tendens til å plutselig slutte å virke etter kort tid med middelmådig lydkvalitet. Styr unna Clarion sine spillere også for den saks skyld.

Pixmania er virkelig ikke plassen hvor jeg ville kjøpt noe, som kanskje kan slutte å virke, ifra.

Lenke til kommentar

Et kjapt søk så ville du funnet ut at boss er søppel, og ikke verdt å bruke penger på.

Denne er 100 ganger bedre: http://www.pixmania.com/no/no/5311596/art/pioneer/multimedia-bilstereo-avh.html

Okei da dropper jeg den. :D Men ja har ikke akkurat noen god kjøpe-erfaringer fra pixmania akkurat. Lang leveransetid + at det er en sjanse for at du ikke får den i det hele tatt. Aller værst er vel servicen deres.

Du burde virkelig gå for et ordentlig merke, da Boss sin elektronikk er helt håpløs! De har en tendens til å plutselig slutte å virke etter kort tid med middelmådig lydkvalitet. Styr unna Clarion sine spillere også for den saks skyld.

Pixmania er virkelig ikke plassen hvor jeg ville kjøpt noe, som kanskje kan slutte å virke, ifra.

Okei ikke Clarion heller nei. trodde det var et skikkelig merke jeg. :p

Hvilken merke burde jeg isåfall satse på da?

Lenke til kommentar

pioneer og alpine....

Btw, jeg har handlet masse hos pixmania, og aldri hatt problemer. Det lengste jeg har ventet på en vare, var 12 dager, og det var fordi den ikke var på lager.

Alpine er et bra merke ja :D men har ikke sett noen med skjermer før men det skal sjekkes.

Ikke noen problemer i pixmania altså? har kanskje vært uheldig, men tør ikke å ta sjansen igjen iallefall.

Iallefall ikke når det er snakk om flere tusen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...