noenspillsuger Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei og hå alle sammen! Eg er her for å opplyse dere om ein ganske ny youtube channel som heiter "noenspillsuger" der vi lager spillannmeldelser på norsk. Foreløpig er vi 3. Ozan "Ratman" Drøsdal som lager annmeldelser for spill på xbox360, windows live og kanskje PS3 og WII med tiden. Og ja, det kan minne om Zero Punctuation. Erlend og Pål som lager annmeldelser for barnespill og ellers andre spill som ingen hadde funne på å annmelde. Desse to karane er egentlig noko for seg sjølv så man veit aldri kva dei disker opp med. Om dette høyrest ut som noko som er fristande å skjekke ut er linken under. Om det høyrest ut som ein plagiat, ein pest eller ein plage så beklager vi bryet. http://www.youtube.com/user/noenspillsuger?feature=mhum Oppdateres kvar onsdag. PS: Er du glad i å lage videoer og føler at du har noko du skulle sagt om spill? Kontakt oss på [email protected]! Ellers er tilbakemeldinger satt pris på. Måtte dei være vennlige eller omvendt. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 , så nettopp på reviewen av minesveiper og syntes at det var humoristisk og at det alt i alt var en god review, skal ta og subscribe sånn at jeg kan følge med videre:) Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Dagens noenspillsuger episode er ute i din nærmaste youtube butikk! Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Ny video ute! Idag er det snakk om AC: Brotherhood! Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Få med dere dagens noenspillsuger episode av det morsome duoet Erlend og Pål! Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Ny medlem, ny video! Owlman imponerer stort med den første videoen han har laga i sitt liv! Enjoy! Lenke til kommentar
noenspillsuger Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hei og hå alle sammen! La nettopp merke til at eg hadde laga ein tråd her på brukerenes bidrag, så då blei gårsdagens post på kreativitet ganske poenglaus! Men men...og good god har vi stått på i det siste og har ein bunch load med videoer vi vil vise dykk! Eg har laga 4 videoer siden sist og dei er som følger! Ivy the Kiwi? Dead Space 2 Tales of Monkey Island og sist men ikkje minst Portal 2 ! Men eg er ikkje den einaste som har stått på! Owlman skjenker oss med 2 nye videoer! Bulletstorm Call of Duty Black Ops Erlend og Pål er her med den beste episoden ifrå dem yet! No har dykk noko å finne på i ein liten stund ihvertfall Vi har også begynt med ein Amnesia serie i tillegg til et par spel relaterte sketcher ifrå erlend og pål som dykk kan sjå om dykk følar for det! Take care og ha ein awesome helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå