RBW Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er du ute etter en datamaskin som får folk til å stirre? Les mer Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Den der så faktisk rimelig sexy ut. Men er jeg den eneste som synes specsene virket en del slappe, i alle fall sett i forhold til prisen? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hahaha. 21000kr + frakt for et par plater alu som er lakkert med ganske standard pc komponenter er helt idiotisk. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Man betaler 2899 USD for kabinettet, det som er inni er bare bonus Uansett, veldig rå kabinett, minner meg litt om Portal når jeg ser på den boksen der. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kjipt når du skal bytte ut komponenter i det "kabinettet" der da Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Leste om denne på itavisen for 2-3 dager siden Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tja... nja... nei. Ser finere og mer kreative prosjekter bli laget her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå syns jeg hardware henger litt etter her Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Leste om denne på itavisen for 2-3 dager siden Og poenget var? Burde de droppet å omtale den da, eller? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Leste om denne på itavisen for 2-3 dager siden Og poenget var? Burde de droppet å omtale den da, eller? skjønner du ikke poenget?? haha :!: poenget er at hardware som fremstår som den ledende distribusjonskanalen innen hw og sw nyheter i norge burde være litt kjappere ute med nyheter. Det er ikke første gang og sikkert ikke siste heller at hw.no kommer med "siste nytt" flere dager etter andre medier Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Noen mulighet for å få kjøpt bare kabinettet? Drittspecs i forhold til prisen.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Prisen var hårreisande, for å sei det mildt. Lenke til kommentar
wafler Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det ingen som har MYYYYE tøffere kasse enn det der? Til 1/10 av prisen? Med MANGE ganger så bra specs? Å kom igjen da, jeg vet du er der ute...kom igjen...fall for fristelsen...du vet du bare må poste om det... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Heftig. Men altfor dårlige specs. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Wow! Den var rå tøff! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Såg ut som nok en designer som har fått lov til å gjøre jobben sin uten tanke på det praktiske rundt kabinettet. Skal bli morro å hindre støv i å komme inn til hardwaren. Lenke til kommentar
Rot Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Leste om denne på itavisen for 2-3 dager siden Og poenget var? Burde de droppet å omtale den da, eller?skjønner du ikke poenget?? haha :!: poenget er at hardware som fremstår som den ledende distribusjonskanalen innen hw og sw nyheter i norge burde være litt kjappere ute med nyheter. Det er ikke første gang og sikkert ikke siste heller at hw.no kommer med "siste nytt" flere dager etter andre medier Jeg ser heller at hardware bruker litt lengre tid på å få ut artiklene enn at de legger seg på samme nivå som ITavisen med bare skrivefeil osv. Når det gjelder kabinette synes jeg det var et friskt pust i mengden firkantete kabinetter. Prisen var litt vel stiv da Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 itavisen var jo bare et eksempel og så er ikke skrivefeil noe jeg gidder å henge meg opp i heller da.. dem finner du i feks vg, dagbladet også Kabinettet var ganske kult, men aaaalt for dyrt Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Unikt design på kabinettet ja, men prisen er stiv! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Fet sak, men koster sikkert 1/10 å lage noe nesten likt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå