jdmonstad Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har en bærbar pc med kombinert dvd-spiller og Cd-brenner. Finnes det noen måte jeg kan brenne en original cd slik at kopien kan spilles av i en vanlig cd-spiller? Hvordan gjør jeg i så fall det med tanke på at jeg kun har en cd-rom på maskinen. Hvis jeg kopierer disse filene inn på pc-en blir de jo lagret som en .cda fil. På forhånd takk! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har ikke sjekket om det er en vanlig funksjon i alle brenneprog, men det er ofte mulig å rippe til image-fil og så brenner du bare den etterpå. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du velger det som med Nero heter CD-Copy, kan maskinen lese av den ene platen først, lagre den midlertidig på harddisken, og så kopiere den på en cd, alt i samme operasjon. Da fungerer det på samme måte som når du putter en cd i dvd-rom'en og brenner den til en cd med brenneren "on the fly". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå