Gå til innhold

skjermlås til NOKIA?

Anbefalte innlegg

go kvell!

De fleste som har Iphone, Xperia eller Desire har vell hørt om en såkalt skjermlås? en funksjon som lar telefonen bli låst med kode selv om den er skrudd på. Du må slå inn koden eller lage noen tegn for å få tilgang til selve mobilen og startskjermen.....

jeg lurer på om noen vet om det er mulig å få dette på en Nokia N97? evt laste ned en programvare sann jeg kan få den på min Nokia også? hadde vert utrolig snillt om noen visste dette eller hadde det selv så de kunne hjelpt meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iallefall Nokia Xpressmusic (6000 eller noe, aner ikke) har det.

Instillinger -> Telefon -> Telefonbehandling -> Sikkerhet -> Telefon og sim-kort ->

Der har du "Låsekode, og automatisk telefonlås.

Låskode er hvilken kode du vil ha. Automatisk telefonlås er tid den skal låse seg. Selv har jeg ett minutt (skjerm blir svart etter 30sek, og lyser opp etter 30 sek med bilde av hengelås da den låser seg).

Da låst, må du "vekke" den (for meg blir det å dra i en "spake" på sida), så skrive inn kode (tall og spesialtegn tror jeg), så trykke "ok".

Vet ikke om slik på din, men kanskje.

Lenke til kommentar

Iallefall Nokia Xpressmusic (6000 eller noe, aner ikke) har det.

Instillinger -> Telefon -> Telefonbehandling -> Sikkerhet -> Telefon og sim-kort ->

Der har du "Låsekode, og automatisk telefonlås.

Låskode er hvilken kode du vil ha. Automatisk telefonlås er tid den skal låse seg. Selv har jeg ett minutt (skjerm blir svart etter 30sek, og lyser opp etter 30 sek med bilde av hengelås da den låser seg).

Da låst, må du "vekke" den (for meg blir det å dra i en "spake" på sida), så skrive inn kode (tall og spesialtegn tror jeg), så trykke "ok".

Vet ikke om slik på din, men kanskje.

tror jeg fant frem. jeg har det, men når jeg taster inn kode og skal bekrefte ny kode kommer det bare frem "FEIL KODE" også skjer ikke det noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...