Deadmau5 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei! hva skal til for og ha ett vellykket vorspiel? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 God musikk. Godt humør og gode venner. Det er ikke noe hokkuspokkus 1 Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Trenge ikke så mye til for det.. alt som Ajaco sa. Det jeg også har sett har funger er å bruke brett drikker spill eller lignende drikke spill, det slår nesten bestandig andt. Litt snacks hjelper jo altids;) 1 Lenke til kommentar
sonio Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 God musikk. Godt humør og gode venner. Det er ikke noe hokkuspokkus Intet mer! 1 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vel, så lenge det bare er et vors, så kanskje noen gode planer videre for kvelden Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 En ting jeg merker alltid ødelegger vorspil er at det som regel er en eller annen fyr som blir dritings før mange er på øl nummer to. Hvis denne personen plutselig bestemmer seg for at han/hun er verdens beste DJ, og setter musikk på høyeste nivå, pleier dette å ødelegge effektivt for drikkeleker og generell prat. Jeg synes forøvrig det er slitsomt når ALLE skal vise hvor gode de er til å velge sanger, og skifter musikk hvert halve minutt. Også plagsomt med folk som har en nisje- smak. For eksempel har jeg en kamerat som er veldig glad i HARD trance. Utrolig slitsomt å høre på når han setter på musikken i den troen at alle liker det samme som ham. Hvis du unngår dette er det nesten umulig å ikke ha det morro Lenke til kommentar
2ore Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Singstar og Def Jam Rapstar har vært en slager på de siste vorspielene jeg har vært på. Kan lett anbefales hvis du har mulighet for det. Ellers, så er det egentlig ikke mye som skal til. Drikke, et sted å sitte og litt muiskk (så lenge den ikke skiftes hvert minutt). Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Musikk, en drikkelek og kanskje en "vors-film". Vors-filmer passer selvfølgelig bare inn i de riktige gruppene, og om du skal ut på byen med noen kompiser anbefaler jeg absolutt å fyre på vilt rare filmer som Piranha 3D. Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mye drikke, og mange fine jenter! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jentene skal være på festen og nachet de. Ikke på forset. Lenke til kommentar
pengeseddel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jentene skal være overalt hele tiden de. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Singstar + Jäger = Win. Kjørte dette uke inn og uke ut da jeg var student. Fungerer antakelig fortsatt. Som nevnt, så er det viktigste å unngå at noen kommer med sær musikksmak og kupper hele driten. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Vorsjet ble knall det! Har jo et ganske bra stereoanlegg + mye god party musikk. Kjøpte inn en del mer drikke enn jeg hadde behov for og ble ekstra spandabel etter et par innenbords. Toppet det hele med å leie maxitaxi før vi stakk på byen. Alle sa det var tidenes vorspiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå