Gå til innhold

WD ekstern hardisk sluttet plutselig å fungere

Anbefalte innlegg

Hei, min WD eksterne harddisk sluttet plutselig å fungere. Vanligvis kobler jeg den bare til pcen, men igår koblet jeg den til ps3, og det fungerte fint, men når jeg idag koblet den tilbake i pcen igjen skjer det ingenting. Den lager ikke lyd, lyser ikke osv.

Har den rett og slett tatt kvelden eller er det noe jeg kan gjøre for å få den til å fungere igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som den er som min var. Kaputt. (såfremt kablene står skikkelig i) Høres ut som det er en garantisak.

Samme opplevde jeg med min egen, men returnerte den og fikk ny på garantien.

Ok,takk for tipset. Kablene sitter litt løst i, men det kan godt hende at de gjorde det før og(Når man setter dem inn kjennes det som de sitter helt fast, men man kan bevege begge kablene litt til sidene/opp-ned når de står i). Jeg har prøvd å trykk de mer inn for å få kontakt, men det skjer ingenting.

Endret av Fredrik_89
Lenke til kommentar

Men da leverer du en full disk tilbake uten å slette data/ redde filene.

Da får man vurdere nytten/kostnaden.

Skjønner. Godt poeng. Det går jo ann å be om retur av varen og si at den er død og spør om du kan få åpne den uten at forsikringen ryker da infoen på den er viktig for deg.

Lenke til kommentar

Ja, tror jeg går til butikken å ser hva de sier. Har ikke en stasjonær pc tilgjengelig her, så jeg får ikke hentet ut infoen for øyeblikket.

Jeg fant en tråd på et amerikansk forum om samme problem, og der ble dennesaken lansert som en løsning, men jeg vet ikke om den passer til den eksterne jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...