Gå til innhold

Kommentar til side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

meny-linja øverst var veldig vanskelig å lese så du bør gjøre noe der (prøv en annen skrift type og kanskje en annen farge) ellers vil jeg bare si at bakgrunnen på hoveddelen bør være hvit og knallblå linker er ikke så stilig som noen vil ha det til, men hvis du fixer litt på det andre først så kan det kanskje gå an med blå linker her.

Lenke til kommentar
meny-linja øverst var veldig vanskelig å lese så du bør gjøre noe der (prøv en annen skrift type og kanskje en annen farge) ellers vil jeg bare si at bakgrunnen på hoveddelen bør være hvit og knallblå linker er ikke så stilig som noen vil ha det til, men hvis du fixer litt på det andre først så kan det kanskje gå an med blå linker her.

Hvor ser du knallblåe linker hen?

Lenke til kommentar

Designet er ikke greit nok.

Det burde være i lyse farger siden dette skal være en informasjonssite.

Anbefaler hvit.

Det må gjøres noe med logoen og ta vekk den dære gradienten, du.

En slik bruk av skygger gir en følelse av "skitten" design, forstår du?

Skriftstørrelsen skal du helst ikke fiksere. Personlig synes jeg at dette er en upasselig størrelse. Bruk helst % i CSS. Da øker usability'en.

Siden mangler så kalt "kjeller". Dvs. at det må være noe i footer'en. Det går ikke an å bare ha Copyright der.

Hvorfor skal vi se admin-linken? Kan ikke administratoren bare huske den? Det er dumt å ha sånt.

For det siste ville jeg si at siden skal være som "gummi". Dvs. at siden skal være på hele skjermen. Table width="100%" Det er best.

Det var min mening, så ingen være enig med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...