sfenne Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg mekker hjemmeside for et firma med navn Stetind-Event. Er designet greit nok? Alle kommentarer mottas med takk Stetind-Event.no Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 meny-linja øverst var veldig vanskelig å lese så du bør gjøre noe der (prøv en annen skrift type og kanskje en annen farge) ellers vil jeg bare si at bakgrunnen på hoveddelen bør være hvit og knallblå linker er ikke så stilig som noen vil ha det til, men hvis du fixer litt på det andre først så kan det kanskje gå an med blå linker her. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 meny-linja øverst var veldig vanskelig å lese så du bør gjøre noe der (prøv en annen skrift type og kanskje en annen farge) ellers vil jeg bare si at bakgrunnen på hoveddelen bør være hvit og knallblå linker er ikke så stilig som noen vil ha det til, men hvis du fixer litt på det andre først så kan det kanskje gå an med blå linker her. Hvor ser du knallblåe linker hen? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 med Opera og Mozilla blir linke på hoved delen av sida knallblå Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 med Opera og Mozilla blir linke på hoved delen av sida knallblå den er helt grå her. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg hadde sett litt, feil nå det gjelder Opera der var linkene svarte, men i Mozilla er disse linkene blå: adminpanel Heia:) Heehaehhae JEG LIKER SHORTY!!! En enkel tittel ikke sant osv test? Stetind-Event.no & 2003 Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Er en fordel å bruke Internet Explorer da Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er en fordel å bruke Internet Explorer da her er 101 grunner til at du tar feil der: 101 reasons Lenke til kommentar
designerus Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Designet er ikke greit nok. Det burde være i lyse farger siden dette skal være en informasjonssite. Anbefaler hvit. Det må gjøres noe med logoen og ta vekk den dære gradienten, du. En slik bruk av skygger gir en følelse av "skitten" design, forstår du? Skriftstørrelsen skal du helst ikke fiksere. Personlig synes jeg at dette er en upasselig størrelse. Bruk helst % i CSS. Da øker usability'en. Siden mangler så kalt "kjeller". Dvs. at det må være noe i footer'en. Det går ikke an å bare ha Copyright der. Hvorfor skal vi se admin-linken? Kan ikke administratoren bare huske den? Det er dumt å ha sånt. For det siste ville jeg si at siden skal være som "gummi". Dvs. at siden skal være på hele skjermen. Table width="100%" Det er best. Det var min mening, så ingen må være enig med meg. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Har gjort et par forandringer, Designerus Jeg aligner den til center istedet for å mekke gummi Sliter fremdeles med logoen. (er forresten et fjell, stetind) Hva mer er det å tilføye i footer? Utkast 1 Utkast 2 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Den siden likte jeg ikke så godt... Litt få farger... De utkastene du laget senere var mye bedre, og der hadde også siden blitt større. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Utkastene er 100% like stor Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Utkastene er 100% like stor Oisann.... :oops: Må nok drikke noen kasser med cola.... Men siden burde være større... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå