supersten Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei, bruker i dag en harddisk hvor operativsystem er innstallert og en annen hardisk hvor jeg har spill innstallert. Begge er Sata disker. Det jeg lurte på om jeg ville få høyere "ytelse" i spill om jeg byttet ut "spill" disken med en SSD disk. Eller er det slik at jeg må bytte ut overativsystem disken i tillegg for oppgraderingen skal ha noen effekt. Noen tanker? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er vel neppe en ssd-disk da det ikke er noen disk inni .... Du vil nok kun merke det på oppstart og loading i spillet, evt ved lagringspunkter. Ikke i selve spillet, mens du spiller. 1 Lenke til kommentar
supersten Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Det er vel neppe en ssd-disk da det ikke er noen disk inni .... Du vil nok kun merke det på oppstart og loading i spillet, evt ved lagringspunkter. Ikke i selve spillet, mens du spiller. ok, takk for oppklaringen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det du kan bytte ut (og få effekt av) er disken operativsystem. Hvis det er en stasjonær maskin må du kjøpe monteringskit i tillegg samt påse at maskinen har SATA-kobling til disken. Anbefaler å ikke gå lavere enn 60GB SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå