Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 9 mot 11 allerede før kampen er i gang. Fett 3 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 9 mot 11 allerede før kampen er i gang. Fett 11 mot 11, vi har fortsatt Cesc. ^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 9 mot 11 allerede før kampen er i gang. Fett Jepp, for Denílson og Bendtner holder et mye lavere nivå enn Ipswich sine spillere. Pessimismen din begynner å bli så overdreven at jeg sliter med å ta deg seriøst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) 9 mot 11 allerede før kampen er i gang. Fett Jepp, for Denílson og Bendtner holder et mye lavere nivå enn Ipswich sine spillere. Pessimismen din begynner å bli så overdreven at jeg sliter med å ta deg seriøst. Sarkasme kalles det. Forresten så er ikke Bendtner særlig mye bedre enn Wickham når førstnevnte nesten ikke har spilt denne sesongen og er i dårlig form. Var dessuten Arshavin jeg siktet til. Han holder om dagen ca samme nivå som denne Priskin. But then again så har vi Cesc og RvP, så alt i alt så er det 12 mot 11 ^^ EDIT: Forøvrig så synes jeg det er rart at du synes pessimismen min er overdravet (hvis du sikter til i denne tråden). Jeg har delt mine tanker 100% seriøst og tror faktisk det er en reell sjanse for at Arsenal ryker i dag. Alt avhenger i at man får det første målet forholdsvis tidlig. Jo lenger tid det går, jo mer frustert blir spillerene og Ipswich vil få sine sjanser på kontringer. Ipswich har dessuten alt å spille for. De møter Arsenal i en semiefinale og har overtaket. Dette er ikke en random kamp i championship. Selvsagt vill deres spillere gi alt de har for å slå ut et av landets beste lag. Endret 25. januar 2011 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Vanskelig å skille mellom når du er sarkastisk og når du er seriøs, når du kommer med slike innlegg i forkant av så godt som hver eneste kamp vi spiller. Nok om det. Van Persie og Cesc kommer til å voldta Ipswich til det ugjenkjennelige. Endret 25. januar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Vanskelig å skille mellom når du er sarkastisk og når du er seriøs, når du kommer med slike innlegg i forkant av så godt som hver eneste kamp vi spiller. Nok om det. Van Persie og Cesc kommer til å voldta Ipswich til det ugjenkjennelige. Skal prøve å moderere meg EDIT: Hva har skjedd med tilliten til Chamakh forresten? Spesielt at han plutselig har forsvunnet helt ut av laget og at Bendtner har fått tillit i stedet. Endret 25. januar 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dette her går til helvete, kan ikke gå noen annen vei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Fy faen Cesc. Jævla filmer Wojciech er ikke særlig bedre enn Fabianski på innlegg. Bommer han også Endret 25. januar 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 HAhahaha, herregud. Cesc filmer og Tech9 og Sagna skaller i sammen. Får vel gratulere Ipswich med finaleplassen da.. 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fortsatt nokon som trur dette blir lett? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Sikkert hjernerystelse på Sagna. Ute 1-2 uker altså. Kunne vært værre. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Idiot Denilson! Klønete og totalt unødvendig.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Herregud Eboue. Hva gjør Bendtner på høyreback? Van Post i stolpen! Cesc har filmet 3 ganger så langt. Latterlig. Endret 25. januar 2011 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Cesc har filmet 3 ganger så langt. Latterlig. Er du seriøs no? Den første (og einaste) kan eg gå med på, men han vart jo nettopp snytt for årets klaraste frispark når han vart klippa ned. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Cesc har filmet 3 ganger så langt. Latterlig. Er du seriøs no? Den første (og einaste) kan eg gå med på, men han vart jo nettopp snytt for årets klaraste frispark når han vart klippa ned. Prøvde seg vel på straffe 2 ganger? Mulig jeg ser dobbelt Frisparket så ut som filming først, men det burde vært frispark ja. Beklager! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han prøvde seg jo ikke andre gangen, så ikke engang på dommeren da han falt. Kom bare i ubalanse pga mannen i ryggen. Jagde jo ball 0,5 sek etterpå. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Tidenes billigste gult på Kos Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Beklager! Burde du! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå er det mye sjansesløseri her. Skjerpings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå