kenny28 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi er en familie på 2 voksne og to barn som har lyst å reise til Egypt for å se pyramider og andre spennende ting, men jeg er litt skeptisk med tanke på hvordan forholdet mellom muslim og kristendom er for tiden. Bør jeg være skeptisk å reise til Egypt eller er dette 99% trygt ? Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Bør nok gå greit om du ikke roper ut at du er kristen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Reiser dere til Sharm så er mange strender fortsatt stengt pga haier som noen idioter har foret med rødt kjøtt. Det har vært et par terrorangrep i Egypt og det er mange sikkerhetstiltak rundt hotellene. Å bli skadet eller drept i en bilulykke der er det mye større sannsynlighet for. Det største problemet med Egypt er at om dere går utenfor hotellområdet så får dere lett en hale av plageånder som skal alt fra å antaste kvinnene, tigge, selge dere noe, ta betalt for å guide dere eller få prosenter av omsetningen der hvor de forfølger dere. Med blonde damer har de ingen begrensninger på hva de kan finne på. Noen jeg kjenner ble nylig dopet på et utested i Egypt, men klarte heldigvis komme seg tilbake til hotellet før de ble bevisstløse. Etter det spiste og drakk de kun på hotellet. Endret 24. januar 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå