Federisco Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg arbeidet med OpenOffice (mer/mindre nyeste versjon), kopierte ett ord fra en nettside og limte det inn i dokumentet. Voilá, programmet krasjet, før jeg hadde rukket å lagre, med mye viktig tekst. Før jeg prøver å skrive det på nytt igjen (blir ikke lett): Er det mulig å hente teksten jeg har skrevet ut fra minnet? Det må da finnes et program som gjør det? Jeg sitter her på PCen med det fryste programet i bakgrunnen. Lukker det ikke før jeg vet om det er mulig eller ikke å hente ut teksten. Vennligst svar ASAP! Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 lar den lukke seg og satser på at openoffice tar automatisk backup... gjør den det donerer jeg penger til prosjektet! Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 neida... selvsagt gjør den ikke det. DRITTPROGRAM!!!!! hæ*vete. frustrasjon..... hvor er lynnedslag når man trenger det? slett denne **** posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå