Gå til innhold

Valg av abonnement og Elektronikkfirma.

Slorik

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg HTC Desire, men veit ikke hvilken abonnement jeg skal velge. Ringer og sender melding veldig lite. Har det noe å sei hvilken elektronikkfrima jeg velger.

Eksempel.

Vist jeg skal ha Netcom Flexitake og HTC Desire(dette er bare eksempel) kan det vere dyrere på expert enn på lefdal foreksempel.

Endret av Slorik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe meg HTC Desire, men veit ikke hvilken abonnement jeg skal velge. Ringer og sender melding veldig lite. Har det noe å sei hvilken elektronikkfrima jeg velger.

Eksempel.

Vist jeg skal ha Netcom Flexitake og HTC Desire(dette er bare eksempel) kan det vere dyrere på expert enn på lefdal foreksempel.

Det jeg ville anbefalt deg er å kjøpe en telefon uten abonnement. Så bestillt One Call faktura, om du ringer og sender meldinger veldig veldig lite. Det fungerer slik at du vil få 120 ringeminutter og 90 sms i måneden til 0kr. Du betaler kun 0,59kr i oppstart per samtale, og har da ingen minutt pris innenfor de inkluderte ringeminuttene.

Er forbruket ditt mer, finnes det en pakke som heter grunnpakken. Da får du 150 ringeminutter,sms,mms og data til 99kr i måneden.

Håper dette var til hjelp.

Endret av RK1_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...