Djevelen Marcus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei, Jeg har en pc som kom med windows 7, men jeg liker vista mye bedre, vær så snill og ikke si at windows 7 er så mye bedre en vista osv.. det kommer an på hva jeg synes. Vell.. Problemet mitt er at Vista fryser sånn plutselig når jeg f.eks ser på vg nett eller en youtube video. Skjønner ikke hvorfor dette skjer, pcen min burde greie det veldig bra egentlig, her er specsa; Nvidia geforce gt220 4x2 Ram (8gb) 64xbit system 3,2 Ghz 2 harddisker, 1terrabite og 500 gb. Finner ikke ut hva som er feilen her.. jeg har prøvd og reinstalerert flere ganger osv.. men ingenting funker =( Ville virkelig blitt glad vis jeg fikk fikset dette.. Takk, Marcus Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du har prøvd forskjellige nettlesere? (ie, opera, chrome, firefox) Og du har installert alle oppdateringene til windows? Må si det er første gang jeg hører at noen synes vista er bedre en win 7, men men, om du liker det så. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hva har nettlesere og si egentlig? Og dette skjer liksom 30 minutter etter at jeg har instaleret windows vista.. skjer aldri med windows 7 Edit: Btw, det er 64x bit cd jeg bruker vis noen kommer til og spørre om det:P Natta! Endret 23. januar 2011 av Poikan996 Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Noen vær så snill =) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://www.winvistaclub.com/t9.html Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har du lagt inn drivere? Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Vell kommer ann på hvilken drivere du mener, har internet, Skjermkort osv.. Lyden Funker allerede.. De alle kom fra Windows update, men dette kan vell ikke være problemet.. gjør det samme i Windows 7 og det skjer ikke der.. Har 7 mer windows update support via drivere? @arjato Fant den linken før idag, skulle til og prøve det Men Takk uansett, trenger mer forlag vis dette ikke funker, men dette skjer også når det er ny instalerert, mener du at dette kan komme av ødelagt regestry? Endret 24. januar 2011 av Poikan996 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Ville sjekket om det er noen feilmeldinger som kan indikere hva som skjer før det fryser, sto noe om det på siden jeg linket til. Er ikke alltid de ekstra driverne som kommer med windows update fungerer, har hatt problemer selv med dårlige drivere, beste er å laste ned fra produsentens hjemmeside. Endret 24. januar 2011 av arjato Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Kan jeg gå in i driver manager, også der ser jeg drivere jeg mangler.. så vil den søke online, vil dette funke bra? er ikke så god med og finne drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå