Gå til innhold

BK: Søndagstur


DjIcet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig at det er lite å si på bildene - gode komposisjoner* og grei etterbehandling. Det jeg synes blir litt dumt, er at det er litt for få bilder til å fortelle en historie (altså en god bildeserie), men det er for mange bilder til at vi orker å gi noen detaljert kritikk.

 

*) Et unntak - jeg synes bildet av døren blir for midtstilt. Bildet mangler det lille ekstra som må til for at midtstilling skal fungere bra.

Lenke til kommentar

Takk for gode tilbakemeldinger. Ja, ble kanskje litt for mange bilder på en gang. Tenkte egentlig ikke på bildeserie da eg la de ut. Men takk for tipset, skal ha det i bakhodet og prøve å få laget det en gang.

Er vel bare å ta kamera på skulder og dra ut å øve mer. :)

Lenke til kommentar

så må du prøve å finne kameravinkler som gjør de spennende. Selv gode bilder blir kjedelige uten det.

 

På vannbildene ville jeg nok gått lavere,så nært vannet som mulig for og få et mer helhetlig bilde.Eller for og si det på en annen måte,du må bli våt på knærne :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Nautica: Takk for tipset. Får vasse og bli litt våt neste gang. :)

 

Itw: Selv om all kritikk e bra kritikk, så e det kjekt å få sånne tilbakemeldinger. Takk.

ehrm sernå at jeg har skrevet feil, mente bilde 2 med benken hvor buskene rammer inn topp og høyre side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...