Gå til innhold

Noen som har prøvd å ta PC-en ut i sola/friluft..?

Anbefalte innlegg

Ute er det 24 grader i skyggen og sol. Jeg holder på med et nytt webdesign og er derfor tvunget til å sitte en del timer foran PC-en. Jeg skulle så gjerne hatt litt sol på kroppen og litt frisk luft. Det jeg ser for meg er..;

• PC-en stående ute på verandaen

[*]cola på kabinettet

[*]isbiter i colaen

[*]sol på kroppen

• Er dette mulig i praksis? Noen som har prøvd? Jeg tenker da mest på hvilken innvirkning sola/varmen vil ha på maskinen. Det er vel litt risikabelt å la solstråler med temperaturen 70 grader steike på maskinen. Blir vel litt vanskelig å skjule greia under en parasoll også..

Noen som har noen tanker om dette? Jeg tenker bærbar, men det har jeg ikke.. icon_neutral.gif

(smilien over burde forresten legges til i forumet..!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh...jeg har akkurat vært nede på svaberget og bada og koost meg.

Hadde med en 1,5L Rimi Iste rett fra kjøleskapet, og en pose minde smågodt(?).

Satt der nede og kosa og glana på lettbekleidete kvinns.

Ta mitt råd : Ta en tur på stranda, og slapp av, og sjekk noen jenter.

God sommer alle sammen.

EDIT : Kanskje ikke så greit for de som må jobbe på pcn, men et par km med skøteledninger får vel gjort jobben. Men stakkars de som skal jobbe med en skjerm som er full av sol.

Lenke til kommentar

Har tatt med laptopen min ut, fungerer fint det (deilig med WLAN hjemme! :D). Har den kun i skyggen...

Eneste problemet er at bildet blir vanskeligere å se på. Dersom du har CRT-skjerm så er det kanskje bedre. Sikkert noen andre som vet det.

Lenke til kommentar

[19:21] : +howTRENE is back after 1h33m: sykkeltur..

[19:21] ::: Nick: (howTRENE) is now known as (howard|)

Tror egentlig jeg gir opp tanken på å flytte PC-en ut. Det er stress nok å bære PC-en på LAN i blant.. Skal snart investere i bærbar though - så da blir saken annerledes!

MEN, det hadde selvsagt vært konge med utendørs LAN - jeg har enda til gode å være med på et slikt arrangement.. *drømme*

Lenke til kommentar
Ahh...jeg har akkurat vært nede på svaberget og bada og koost meg.

Hadde med en 1,5L Rimi Iste rett fra kjøleskapet, og en pose minde smågodt(?).

Satt der nede og kosa og glana på lettbekleidete kvinns.

Ta mitt råd : Ta en tur på stranda, og slapp av, og sjekk noen jenter.

God sommer alle sammen.

EDIT : Kanskje ikke så greit for de som må jobbe på pcn, men et par km med skøteledninger får vel gjort jobben. Men stakkars de som skal jobbe med en skjerm som er full av sol.

ueee.... du er ikke nerd :wink: da tar du med PC'en og studerer det siste C++ programmet ditt og slurper Cola i stedet for Iste og damer :woot: => glem ikke å sette masse penner i lomma på skjorta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...