Pennywise Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Har ADSL fra NGT og har slitt voldsomt med trafikk fra spesielt USA i helga. Elendige pingtider, packetloss og generelt ekstremt treig tilgang. Opplever ofte å måtte klikke på lenker 3-4 ganger før den laster. Er det noen andre som har opplevd noe lignende siden cirka fredags ettermiddag? Antar jeg tar kontakt med kundesupport i morgen, noe jeg for øvrig gruer meg til da de som regel ALDRI kan gi meg et klart svar på noen ting som helst. Forrige gang de hadde feil tvang de meg til å sette modemet ut av bridge, og feilsøke masse fram og tilbake før de kunne fortelle meg at "oi, vi har visst feil med en opplink". Jeg ville ha sagt opp for lenge siden om jeg hadde hatt noen andre alternativer. Nye feil hver bidige uke! - Fustrert kunde. Endret 23. januar 2011 av Pennywise Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) -Grunnet kabelbrudd i Danmark kan enkelte utenlandske web-sider periodisk være utilgjengelig. http://www.facebook.com/home.php?#!/NextGenTel/posts/136486886415237 Endret 23. januar 2011 av Catoa Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) -Grunnet kabelbrudd i Danmark kan enkelte utenlandske web-sider periodisk være utilgjengelig. Hvor finner du denne informasjonen? Jeg har aldri funnet ut hvor (og om?) NGT legget ut dritftsmeldinger. Edit: ser du har lagt ved lenke. Takk for det. Facebook? Må man virkelig benytte seg av dette for kunne bli oppdatert eller finnes denne informasjonen på nettsidene deres? Endret 23. januar 2011 av Pennywise Lenke til kommentar
tingo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Denne funker fortsatt: http://www.nextgentel.no/drift/ Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har hatt det samme problemet jeg også de siste dagene! Rammer dette kabelbruddet bare oss nexgentel-kunder?! "skaff dere bedre kabler for svingende!!!!11 jeg blir gaaal" -reaksjon på facebook Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Denne funker fortsatt: http://www.nextgentel.no/drift/ Lagret! Takk! Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) ................. Endret 24. januar 2011 av -PoWa- Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Da skal det fungere igjen Opplevde ingen store problemer selv, bortsett fra en eller annen timeout på utenlandske sider. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Jepp, virker som om ting er på plass igjen nå. Kjennes ut som å gå fra ISDN til ADSL all over again! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå