jarikarl Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har Samsung 955 og CD HDtuner. Har prøvd å stille på billedstørrelsen på Tven og satt tuneren til 1080 oppløsning Takk Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nå kjenner jeg kun til HD PVR-boksen, men der kan man strekke bildet (og tilbakestille) ved å trykke på "on demand"-knappen på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Har HD PVR (iallefall sånn en med hardisk på). Kommer bare inn i en "filmleiebutikk" når jeg trykker på on demand. (har internett på boksen). Hvis jeg tar ut internettkabelen får jeg beskjed om at "tjenesten er ikke tilgjengelig. Men takk for svar. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva mener du med "for stort bilde"? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hmm, hva med "TV"-knappen, da? Edit: På fjernkontrollen. Hos meg har den og "on demand"-knappen samme funksjon i TV-modus; strekking av bildet. Endret 23. januar 2011 av teveslave Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg mister deler av bildet. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Takker, det var TVknappen :-) Hadde sett den menyen før, men aldri "fått tak i den". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå