randmeirik Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) hei! jeg prøver å finne ut hvordan jeg kan komme meg på nett men mobilen min (iphone 3gs) jeg har ikke bluetooth på pc'en min, så jeg må bruke kabel. kan noen hjelpe meg? Endret 23. januar 2011 av randmeirik Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Følg denne anvisningen fra Telenor (den gjelder selv om du bruker andre operatører). Tips til neste gang du har et lignende spørsmål: Det koster det mindre å søke enn å opprette tråder på et forum. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Følg denne anvisningen fra Telenor (den gjelder selv om du bruker andre operatører). Tips til neste gang du har et lignende spørsmål: Det koster det mindre å søke enn å opprette tråder på et forum. Tethering på iPhone fungerer ikke med Ventelo Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tethering på iPhone fungerer ikke med Ventelo Men hvis det hadde fungert hadde fremgangsmåten vært den samme. Lenke til kommentar
randmeirik Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 takk alle sammen. men jeg hadde gratis nett på mobilen så jeg bare koblet iphonen inn på pc'en å koblet til nett deling eller noe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå