Gå til innhold

Leter etter en nettbutikk for sko


3xt

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg tenkte å kjøpe meg noen fine sneakers, men siden det er så få butikker hvor jeg bor, så tenkte jeg på å kjøpe de fra nettet, men fant ikke noe særlig på nettet :S har dere noen gode forslag?

Har sjekket hos "Brandos.no" men de hadde ikke noe særlig fine sneakers :/

Butikken bør ha gratis frakt/retur som hos brandos, for det er lit vanskelig å bestemme seg bare ut av bilder, så det hadde vært hyggelig om jeg da kunne ha sendt d tilbake gratis

(er ikke sikker på om jeg har postet i rett forum :S)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La Redoute har en god del sko, herre og dame (vet ikke hvilket kjønn du er). Frakt er ikke gratis, men de har gratis retur. Jeg pleier å kjøpe flere størrelser om gangen, så bare sende tilbake det som ikke passet.

Takker for svar ;D

Men desverre hadde de ikke så veldig mange sneakers som jeg likte :(

Og jeg leter etter noen tøffe sneakers for herre ;D

Lenke til kommentar

fraktkravene dine er litt vanskligt å imøtekomme, men uansett, her pleier jeg å handle sko:

junkyard.no

session.no

stress.no

theshop.no

formatshop.no

stayhard.no

vet ikke om det gjør saken noe bedre, men mener at ihvertfall returen bør være gratis da :/

Lenke til kommentar

vet ikke det med frakten men, heppo.no har endel kule sko.

 

"Vi ønsker at du skal bli fornøyd!

 

Et av de viktigste kriteriene for at du skal bli fornøyd er at din fot og det som omgir den kommer godt overens. (Les hele sjekklisten for fornøyde kunder.) Vi måler lengden på alle sko manuelt for å forenkle valget av størrelse. Dessuten betaler vi frakten hjem til deg, og om det skulle være nødvendig - også for returfrakt ved bytte til en annen størrelse eller modell. Slik blir det risikofritt å handle på Heppo. Helt enkelt."

Så fett^^ de har også fri frakt/retur, i tillegg hadde de også noen kule sko! takk for tipset

har du hat gode erfaringer med heppo?

Lenke til kommentar

Jepp, eneste du kan klage på er at de ikke har gratis retur, kun gratis shipping. Men vet du hvilken størrelse du bruker er ikke det noe problem :p

nja, har det ikke også noe å si om hva slags sko der er også? det er jo litt forskjell fra merke til merke?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...