3xt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei Jeg tenkte å kjøpe meg noen fine sneakers, men siden det er så få butikker hvor jeg bor, så tenkte jeg på å kjøpe de fra nettet, men fant ikke noe særlig på nettet :S har dere noen gode forslag? Har sjekket hos "Brandos.no" men de hadde ikke noe særlig fine sneakers :/ Butikken bør ha gratis frakt/retur som hos brandos, for det er lit vanskelig å bestemme seg bare ut av bilder, så det hadde vært hyggelig om jeg da kunne ha sendt d tilbake gratis (er ikke sikker på om jeg har postet i rett forum :S) Mvh Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) La Redoute har en god del sko, herre og dame (vet ikke hvilket kjønn du er). Frakt er ikke gratis, men de har gratis retur. Jeg pleier å kjøpe flere størrelser om gangen, så bare sende tilbake det som ikke passet. Endret 23. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
3xt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 La Redoute har en god del sko, herre og dame (vet ikke hvilket kjønn du er). Frakt er ikke gratis, men de har gratis retur. Jeg pleier å kjøpe flere størrelser om gangen, så bare sende tilbake det som ikke passet. Takker for svar ;D Men desverre hadde de ikke så veldig mange sneakers som jeg likte Og jeg leter etter noen tøffe sneakers for herre ;D Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 vet ikke det med frakten men, heppo.no har endel kule sko. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 fraktkravene dine er litt vanskligt å imøtekomme, men uansett, her pleier jeg å handle sko: junkyard.no session.no stress.no theshop.no formatshop.no stayhard.no Lenke til kommentar
3xt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 fraktkravene dine er litt vanskligt å imøtekomme, men uansett, her pleier jeg å handle sko: junkyard.no session.no stress.no theshop.no formatshop.no stayhard.no vet ikke om det gjør saken noe bedre, men mener at ihvertfall returen bør være gratis da :/ Lenke til kommentar
3xt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 vet ikke det med frakten men, heppo.no har endel kule sko. "Vi ønsker at du skal bli fornøyd! Et av de viktigste kriteriene for at du skal bli fornøyd er at din fot og det som omgir den kommer godt overens. (Les hele sjekklisten for fornøyde kunder.) Vi måler lengden på alle sko manuelt for å forenkle valget av størrelse. Dessuten betaler vi frakten hjem til deg, og om det skulle være nødvendig - også for returfrakt ved bytte til en annen størrelse eller modell. Slik blir det risikofritt å handle på Heppo. Helt enkelt." Så fett^^ de har også fri frakt/retur, i tillegg hadde de også noen kule sko! takk for tipset har du hat gode erfaringer med heppo? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 har aldri bestilt fra dem selv men, har hørt endel positivt om dem Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 http://www.shoes.com/ Har bestilt derifra før, tok rundt 2 uker før jeg fikk skoene. Lenke til kommentar
3xt Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 http://www.shoes.com/ Har bestilt derifra før, tok rundt 2 uker før jeg fikk skoene. Det ser jo ganske bra ut Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jepp, eneste du kan klage på er at de ikke har gratis retur, kun gratis shipping. Men vet du hvilken størrelse du bruker er ikke det noe problem Lenke til kommentar
3xt Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Jepp, eneste du kan klage på er at de ikke har gratis retur, kun gratis shipping. Men vet du hvilken størrelse du bruker er ikke det noe problem nja, har det ikke også noe å si om hva slags sko der er også? det er jo litt forskjell fra merke til merke? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.shoes.com/ Har bestilt derifra før, tok rundt 2 uker før jeg fikk skoene. Hvordan klarte du å bestille? De sender jo ikke til Norge. Får ivertfall ikke velge det. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor ble av posten med http://www.ecshox.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå