Dragonlove Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har investert i nytt HK og tenkte å kvitte meg med følgende: Hovedkort: Asus P5Q-EM Prosessor: Intel Core 2 Quad Q9400 Ram: OCZ PC2-6400 Platinum 4 x 2GB Totalt 8GB Skjermkort: ATI Radeon HD4870 Hvor mye ca kan jeg regne med å få for dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hve der kostet må man glemme, spm er hva man får for tilsvarende idag. Derfor tar du ny prisen, trekker fra 30% pga de ikke er nye. Deretter skriver du av 30% pr år de er brukt. Etter 3-4 år er de da verdt null , noe som også stemmer. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) En liten presisering. Utgangspunktet er prisen på delene i dag. «Nyprisen» kan forveksles med prisen man gav for dem. Endret 23. januar 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Tar man butikkprisen, så gjør det jeg sier så stemmer det i 99% av gangene. For eks socket A amd kan koste 3200kr idag pga ingen lager den / bestillingsvare, den er fortsatt verdt 23 kr. Butikker fører neppe hardware man har idag om de er 3år gamle. Jeg sliter med å finne ting jeg kjøpte i sommer. Endret 23. januar 2011 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå