Gå til innhold

Forslag til integrert/stereo forsterker?

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har akkurat kjøpt et par Proson Stadium 10 som jeg fikk til en billig penge, hadde tidligere Proson Reality 63 MK2. Vet dette er litt billigere merke, men jeg har aldri vært kravstor så disse har av erfaring passet meg meget bra.

Har for tiden en Yamaha RX-V1300 som jeg egentlig ikke vil ha lenger da jeg ikke har bruk for en surround forsterker, og trenger derfor hjelp til å finne ny integrert forsterker, eller stereo forsterker da.

Har gått gjennom FINN.NO og funnet følgende:

HK 970 (2.000)

HK 980 (?)

HK 3470 (?)

HK 3380 (1.000)

Denon PMA-1080R (2.200)

Denon PMA-725R (1.000)

ONKYO R1 (1.000)

Kenwood KA7090R (1.200)

NAD 319 (2.000)

NAD 372 (?)

Noen som kan komme med anbefalinger her? Eventuelt andre forslag? Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noe budsjett?

Beklager - det glemte jeg!

Jeg ser egentlig for meg noe rundt 3.000-klassen.

Så satser vel stort sett på å finne noe av litt eldre kvalitet som jeg kan ha til jeg får foretatt en ordentlig oppgradering. Skal gå til innkjøp av TV nå også, og da øynene er mer kravstore enn ørene så faller det seg naturlig å bruke mer penger på den biten enn på lyd (slik det er nå).

Lenke til kommentar

Ja! Wow, den NAD-forsterkeren var veldig fin! Stor og god med mange watt, hjelper på at det er NAD-watt i tillegg ;) Hadde slått til på den 372'en altså, hvis den var i god stand.

Er du keen på NY forsterker kan jeg anbefale Yamaha RX 797 stereoforsterker. Helt grei forsterker med grei lyd, masse tilkoblingsmuliheter og nok av kraft til å dra det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...