Gå til innhold

BK: Glass

15 stemmer

1. 1. Hvilket bilde liker dere best?

• Nærbilde
    • Utsnitt med kistekant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kistekanten er en god ide, og tilfører bildet mye. Men bakgrunnen på venstre side av kisten ødelegger alt. Finn en ny bakgrunn som ikke distraherer. Du kan også kutte litt i toppen av bildet.

Hehe...flere som har sagt at bakgrunnen på venstre side er litt forstyrrende. Men ødelegger det alt, da? Bildet er for øvrig tatt i en rammebutikk, og det som befinner seg på venstre side er altså noen rammer. :)

Lenke til kommentar

Det som er feil med pollen er at du mangler valgene "vet ikke" og "ingen av de". Hadde du hatt det som alternativ, så kunne du lettere trekke en konklusjon.

Hører hva du sier men er ikke helt enig. Det jeg er ute etter er hvilket av de to bildene som framstår mest interessant. Og da må man jo velge. Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

Hører hva du sier men er ikke helt enig. Det jeg er ute etter er hvilket av de to bildene som framstår mest interessant. Og da må man jo velge. Enkelt og greit. :)

Eller man kan la være å stemme. Og da sitter du der uten å vite hvor mange som synes at du burde finne på noe annet. Og får du bare en stemme på det, så vet du hvem det er ;)

Lenke til kommentar

Eller man kan la være å stemme. Og da sitter du der uten å vite hvor mange som synes at du burde finne på noe annet. Og får du bare en stemme på det, så vet du hvem det er ;)

Det blir kanskje litt hipp som happ. Om folk ikke stemmer, så er det jo også et tegn på at jeg burde finne på noe annet...

Lenke til kommentar

Det ble bra det og, ja! :) ...men jeg greier fortsatt ikke å bestemme meg. 6 av 8 går for nærbildet (so far).

Jeg stemte på nærbildet. Men det redigerte bildet ble vel så fint. Hadde nok valgt det hvis det var et av alternativene. Ble mer fremhevet at det er ei kiste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...