LemonNinja Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Har letet litt rundt på nettet etter en strømforsyning til datamaskinen min, som er en (bærbar) Dell XPS m1530. Strømforsyningen jeg allerede har, er engelsk, så den har engelsk kontakt og den har fungert helt fint med adapter helt til nå nylig. Det begynte med at den ikke ville føre strøm helt til datamaskinen, og at den piper med en lys tone når den er koblet til strømuttaket. Plutselig en dag fungerte den ikke i det hele tatt. I de engelske strømforsyningene er det en sikring helt ytterst i kabelen, så jeg sjekket den, men den fungerer helt fint, så det må være noe med den boksen på midten som omformer strømmen fra vekselstrøm(?) til likestrøm(?). Deretter sjekket jeg litt rundt på nettet og prøvde å finne en ny strømforsyning, men det finner jeg ikke. Noen som kan finne noe? Problemet er også at dataen er utgått for strøm, så, naturligvis, sitter jeg på en annen datamaskin nå. Forresten så er garantien min gått ut, så jeg får ingen kundestøtte, tror jeg... Er det noe mer info dere trenger? Er det noe jeg bør prøve før På forhånd takk [EDIT] Fant nummeret til kundeservice. Får ringe så snart det er åpent og jeg får tid. Endret 23. januar 2011 av iRelax Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dells kundeservice ordner ny til deg Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Dells kundeservice ordner ny til deg Joda, skal nok få ringt dem så snart jeg får tid og det er åpent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå