Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kompakt kabinett med mye plass

Anbefalte innlegg

Har for øyeblikket et lian li v2000, men det er så forbanna svært (21x61,7x62,5cm) drasse på til lans.

image-LianLiV2000-prd_1197.jpg

Så er på utkikk etter noe mer kompakt uten måtte ofre noe komponenter.

Trenger plass til:

ATX hovedkort (i7 med standard kjøler)

2x dvdspillere

12x 3,5" sata

2x dual slot skjermkort

4x pci/pci-e kort

Noen forslag til noe mer kompakt jeg kan bruke?

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt på dette http://www.fractal-design.com/?view=product&category=2&prod=54

Litt mindre, har plass til 12 HDD (2 stk i 5,25" bays, da det er akkurat nok plass sammen med to dvd-rom)

Det veier muligens mer, men ser nå enklere ut å ta med seg :p Også er det jo 7 PCI slots, så det burde jo holde.

Er ikke lett å finne et kabinett med så mye plass som er mindre enn Lian-Li sitt :)

edit: Trenger du plass til flere disker, få du kjøpe deg SSD'er, da trenger du bare å teipe den fast en random plass :p

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Om du har mye gamle smådisker så fas de ut og over i større nye. 3*1TB kan fint bli 1*3TB. Og trenger du virkelig to optiske stasjoner?

Om du virkelig har behov for tolv disker så ville jeg vurdert å sette opp en dedikert filserver, og heller hatt en rask disk i den stasjonære maskina di.

Lenke til kommentar

Om du har mye gamle smådisker så fas de ut og over i større nye. 3*1TB kan fint bli 1*3TB. Og trenger du virkelig to optiske stasjoner?

Om du virkelig har behov for tolv disker så ville jeg vurdert å sette opp en dedikert filserver, og heller hatt en rask disk i den stasjonære maskina di.

Er 12x1,5tb.

Har allerede filserver med 18x1,5tb til men den er aldri så full på disker :(

rask disk i form av pci-e med 500mb/s har jeg allerede for systemdisk.

Den fractal design sin så ikke så ille ut tho

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...