HellKicker Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Halla, Det blir tur til Hong Kong på meg i slutten av neste uke, og siden dette er et tilnærmet avgiftsfritt paradis må jeg nesten benytte anledningen til å skaffe en skikkelig telefon. Har brukt noen dager på å oppdatere meg, men tenkte høre med dere andre om tips også. Mulig dere har noen forslag til telefoner som ikke nødvendigvis er for salg i Norge? Er på jakt etter en skikkelig smarttelefon som kjører Android eller Symbian^3, iPhone er tabu og alt for mainstream. Ting som er viktig for meg er skjerm/-oppløsning, funksjonalitet og gode tilkoblingsmuligheter. Batteritid, design, kamera og evt. qwerty hadde også vært fint, men det er 2. prioritet. Pris spiller liten rolle så lenge det ikke blir latterlig. Jeg har sett en del på N8, det virker som en fin telefon, men jeg er skeptisk til oppløsningen på skjermen sammenlignet med HTCs ulike modeller av Desire. Ellers er det Galaxy S, men begynner ikke den bli litt utdatert? På forhånd, takk for alle svar og tips! Skulle gjerne hentet med noen flere telefoner for andre medlemmer her, men jeg bor for tiden i Shanghai, Kina. Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei, Tror ikke du trår feil ved å velge noen av de telefonene. Selv har jeg en HTC Hero og må si jeg synes Android fungerer ålreit, selv om Hero kanskje er litt i tregeste laget, selv rootet og klokket. Dette er såvidt meg bekjent ikke noe problem på Desire, som har vesentlig raskere maskinvare. Det hadde vært morsomt å teste et annet system også, men selv ser jeg ikke for meg et bytte helt enda og er derfor ikke så altfor oppdatert, men så nettopp et par artikler av kommende Nokia N9 og den virker interessant. Bra kamera, MeeGo OS etc. Får håpe noen som er mer inne i dagens mobiler utbroderer mitt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå