PlanetEclipse Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kansje jeg har plassert denne tråden helt feil nå, men jeg fant ikke noe passende sted. Jeg har et Capture Card(Easy Cap). Denne er kompitabel med Mac OS X 10.4 og Widows XP, Vista samt 2000. Jeg har en Mac med OS X 10.6 og en PC med Win7. Er det noen måte og kjøre dette på noen av disse OS'ne? Som en slags converter fra f.eks Vista --> Win7. Eller 10.4 --> 10.6. Noe som kansje funker med spill og? Har en haug med spill for XP, men de er ikke kompitabel med Win7. Hadde vært greit å forsatt kunne bruke spill som f.eks Warcraft 3. Er gammelt, men uten tvil ett av favorittspillene mine. Å det Capture Card'et har jeg jo betalt 400 for. Er ikke noe kjekt og bare hive 400kr ut av vinduet Lenke til kommentar
War Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Høreklikk i win 7 , her kan du kjøre alt. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 En annen mulighet er Windows XP Mode: http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå