Niinja47 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Nå om dagen fant jeg ensjel.blogg.no. Det virker som en nystartet blogg, men veldig spennende! Eieren er anonym, men skriver om et eller annet sjel. Tankene surrer rundt når man har ferdig lest. I starten av bloggen nevner h*n at h*n har vært en suksessfull blogger før, kan det være Voe? Og hvem kan egentlig stå bak denne bloggen? Blir nysgjerrig for hver nykommende innlegg! Endret 23. januar 2011 av Remote Administration Tool 1 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Voe var en moteblogger, dette kan ikke stemme. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Veldig rar blogg Likte ikke denne bloggen, og jeg liker ikke de flste blogger heller. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Veldig rar blogg Likte ikke denne bloggen, og jeg liker ikke de flste blogger heller. var jo litt spennende;P fikk lyst til å lese mer, selv om jeg aldri følger på blogger. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Første som slår meg er at trådstarter reklamerer for sin egen blogg. 8 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Bloggeren virker kristen.. zzzzzzzzzzzzzzzz. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Etter å ha lest kommentarene så er det lett å se at bloggeren har vært veldig aktiv med å reklamere for bloggen hos andre bloggere. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Etter å ha lest kommentarene så er det lett å se at bloggeren har vært veldig aktiv med å reklamere for bloggen hos andre bloggere. Reklamerer for den, og si overalt hvor spennende det er, for så å lage innlegg/post/hvafaendetheter om hvorfor media blander seg inn i alt? Fail. Virker som ett noe spesiellt trolle-forsøk i mine øyne. Ikke for å gjøre folk sure, men for oppmerksomhet om noe ingen med vettet i behold bryr seg om. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 haha ligger på 68plass topplista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå