Freaar Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei jeg har striper på min mini pc. mange forskjellige striper, fra jeg slår den på. det går ikke bort. vet ikke hva som kan ha skjedd. jeg har søkt på google men ville gjerne hatt noen svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 vil tro at det er skjermkontakten eller gpu-en din som har tatt kvelden, heller tvilsomt at det er stort du kan gjøre selv Lenke til kommentar
Freaar Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Åssen reparer man dette ? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) vil tro at det er skjermkontakten eller gpu-en din som har tatt kvelden, heller tvilsomt at det er stort du kan gjøre selv ^ Støtter dette. For de fleste ville jeg annbefalt å sende maskinen inn på garanti/reklamasjon. Hvis maskinen er over 5 år og dermed ikke lenger har reklamasjon så spørs det om det er verdt det for en miniPC da de tross alt ikke koster mer enn 2-3000. En reparasjon som du må betale for helt selv koster fort nesten like mye bare i arbeidet, selv om du evt. ikke trenger noen dyre reservedeler. Det går jo ann å rette det selv, men det er for komplisert for de aller aller fleste. Om du er såpass dreven at du har kompetansen for å rette noe sånt så vet du allerede dette selv. Hvordan du reparerer det kommer ann på hvor feilen er - Det vil normalt bestå i å bytte ut den defekte delen, om det nå skulle være skjermkortkabelen eller skjermkortet selv osv. -Stigma Endret 23. januar 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå