Naiits Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi lærte litt om det på skolen. Da fikk vi vite at man blir feit av sukkerfri brus også, det hadde noe å gjøre med at kroppen tror det skal komme sukker. Husker ikke nøyaktig hvordan det fungerer. Jeg holder med bevisst unna sukkerfri brus på grunn av alt jeg har hørt om aspartam. Nå er det riktignok ikke bare brus det er aspartam i. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vel... du måtte ha tatt vitamintilskudd siden det fortsatt er sukker i mye frukt og lignende. Høh? Vi lærte litt om det på skolen. Da fikk vi vite at man blir feit av sukkerfri brus også, det hadde noe å gjøre med at kroppen tror det skal komme sukker. Husker ikke nøyaktig hvordan det fungerer. Jeg holder med bevisst unna sukkerfri brus på grunn av alt jeg har hørt om aspartam. Nå er det riktignok ikke bare brus det er aspartam i. Sjansene er godt over 50 % for at læreren din var en dame i overgangsalderen som trodde på både homøpati og astrologi. Hun kunne sikkert føle de negative energistrømmene fra Pepsi Max. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vel... du måtte ha tatt vitamintilskudd siden det fortsatt er sukker i mye frukt og lignende. Høh? Fruktsukker er fortsatt sukker, alt som er raske karbohydrater er omrtent sukker. Vis du aldri eter sukker, så er det fryktelig mye du aldri kan ete, f.eks frukt ' Påpeker det bare. Selvsagt er brus noe helt annet, da brus inneholder latterlige mengder med sukker. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vel... du måtte ha tatt vitamintilskudd siden det fortsatt er sukker i mye frukt og lignende. Høh? Vi lærte litt om det på skolen. Da fikk vi vite at man blir feit av sukkerfri brus også, det hadde noe å gjøre med at kroppen tror det skal komme sukker. Husker ikke nøyaktig hvordan det fungerer. Jeg holder med bevisst unna sukkerfri brus på grunn av alt jeg har hørt om aspartam. Nå er det riktignok ikke bare brus det er aspartam i. Sjansene er godt over 50 % for at læreren din var en dame i overgangsalderen som trodde på både homøpati og astrologi. Hun kunne sikkert føle de negative energistrømmene fra Pepsi Max. Du har faktisk skremmende rett. Heldigvis har ikke jeg problemer med overvekt, så kan holde meg unna sukkerfri brus med god samvittighet (ikke kom med noe fakta om hvor usunt brus med sukker er nå) Pepsi max er eneste sukkerfrie brusen som er virkelig god, men lurer på hvordan den klarer å gjøre folk avhengig, for så god er den da ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå