Slabbedasken Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Du får sende en mail til dem slabbedasken Be de lodde på slots i stedet, så vi kan kjøpe våre egne rambrikker. ' Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 men over til noe annet om ati: gikk jo rykte på netet at ati skulle komme med at nytt kort som skulle være dobbelt så bra som 9800 pro.. fikk tak i dette på megagames: According to industry sources ATI's R360, the so-called NV35 killer, has taped out and is speedily moving towards the retail shelves. The chip will aim to reclaim the speed crown for nVidia and hold the fort until the R420, or Loki, arrives. The fact that the R360, which will have core and memory running at 400 MHz, has taped out suggests that boards may be ready by as early as September Klart de kommer med et raskere kort! nVidia kommer også med et raskere kort! Både ATi og nVidia vil komme med raskere og bedre kort!! Slabbedasken: Jeg syns ikke det er vits i å vente på et kort fra ATi som blir lansert i høst en gang, og dukker opp i butikkene på nyåret. Det er blitt sagt tidligere: Det er alltids et nytt og rått kort rett rundt hjørnet, men hvis du skal vente på kortet rundt hjørnet hele tiden, blir du sittende og vente Gå for et 9800pro med 256mb du Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Ja har bestemt meg for det :wink: bare absoluttdata kan få det inn.. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 En ting som erger meg veldig. Hvorfor er 256 mb utgaven av Radoen 9800 pro kortet så UTROLIG mye dyere!!!! det er jo trossalt bare snakk om 128 mb mere minne :o Det er vel ikke riktig så enkelt... Trodde 9800 pro 256 har DDRII, mens 9800 pro 128 har vanlig ddr? Sikkert det som utgjør prisforskjellen... DrErling Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det er mulig, men tror ikke det har alt å si.... men vil DDR2 gi mye forbedringer mht ytelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå