Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg det er en jente som jeg liker som jobber på en kafe/restaurant som jeg er relativt ofte. Første gangen jeg så hun der smilte hun veldig til meg. Jeg har også senere lagt til merke til at hun ser en del på meg men nå når hun ekspederer (ikke koffert) meg nå så er det så vidt hun ser på meg og hun smiler ikke som hun gjorde før. Hvordan skal jeg tolke dette? Er jeg bare rar ? Haha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en måte å finne det ut på :) Spør om hun vil finne på noe da!

Kan hende hun også i starten ville dette, men har følt at du ikke har villet fordi du ikke har gjort noe, og dermed gått lei. Forøvrig kan det hende hun ikke er sprudlende lenger mest på grunn av jobben, og at det ikke har noe med deg å gjøre ^^

Lenke til kommentar

Jenter oppfatter ganske mye i hvordan en gutt ser på de. Hadde jeg jobbet i serviceyrket (har gjort det før) og en gutt jeg smilte til som vanlig begynte å se ekstra på meg, hadde jeg nok lagt bort smilet for en stund for å understreke at jeg ikke ville mer. Om jeg ikke ville mer da.

Jeg klarer ikke å se at manglende blidhet kan være tegn på at hun er interessert, dessverre.

Prøv å være litt snurt tilbake, kostbarhet slår sjelden feil, og mange jenter vil ha det de ikke kan få. ;)

Edit: Skrivefeil.

Endret av Heidi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...