Thatssomebaadnews Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 "Launcher cannot obtain patching information, please check your internet configuration." Hva skal dette bety? Plutselig kommer dette opp når jeg skal åpne wow. Virker som alt WOW-relatert ikke funker lengre. Avinstallerte og skulle laste ned clienten på nytt fra hjemmesia demmes, men samme feilmeldinga kom opp med Blizzard downloader.. Hva er galt og hva skal jeg gjøre med det? (( Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Prøvd å søke på google? Slo "Launcher cannot obtain patching information, please check your internet configuration" på google, fant enn del svar men jeg kan ikke bekrefte om det funker når jeg ikke har problemet. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Glemte å nevne at jeg har googla det, ja. Men fant ingenting som hjalp meg. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har du prøvd å høyreklikken på luanchern og velge kjør som administrator? Har du eventuelt en nazi firewall som blokker den? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fikk plutselig det samme problemet selv da jeg kom hjem i dag. Har prøvd litt av det som folk soreslår på internett. Men ingen ting funker -.- Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde samme problem når jeg satt på et trådløst nettverk hos en kompis i sverige. Da viste det seg at det var Microsoft Forefront, som vi bruker på jobb. (Ja, jeg spilte med jobb laptopen). Jeg gikk rundt det enkelt og greit ved hjelp av å starte "wow.exe" fra wow katalogen, istedetfor å starte launcher.exe Jeg antar at dere begge har hatt ett fungerende oppsett tidligere, spørsmålet er da, hva gjorde dere i perioden mellom sist gang det fungerte og første gang det ikke fungerte? Har dere eventuelt prøvd å restarte modemet, for å sikre at det ikke er noen DNS krøll eller annet? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det eneste jeg har gjort siden forrige gang jeg spilte wow var å: Sove, spise og gå på skole.. Har restartet modem, funker ikke. Hjelper ikke å bruke wow.exe heller. Får ikke en gang tatt repair. Har sjekket at IE ikke står i offline mode. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det eneste jeg har gjort siden forrige gang jeg spilte wow var å: Sove, spise og gå på skole.. Har restartet modem, funker ikke. Hjelper ikke å bruke wow.exe heller. Får ikke en gang tatt repair. Har sjekket at IE ikke står i offline mode. Hva skjer når du forsøker å kjøre wow.exe? Har det f.eks vært en windows oppdatering, eller andre oppdateringer i perioden? Ting skjer sjelden av seg selv vet du For min del høres det jo enkelt og greit ut som noe blokkerer internett trafikken fra alle wow relaterte programmer / porter und so weither. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fikk opp en wowerror når jeg prøvde wow.exe Får ikke spilt andre onlinespill som TM eller kjørt Steam heller. Har ikke gjort noe som kan ha forårsaket dette, for jeg spilte wow rundt klokken 22.00 i går kveld, før jeg pakket ned laptopen og dro hjem fra en venn. Startet ikke pc'n før etter at jeg kom fra skolen i dag. Og da funket plutselig ikke wow lenger. Har hatt en windows update på pc'n i dag, men den la jeg ikke inn før etter at problemet oppsto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå