leorat Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) jeg gikk nettopp gjennom alle spillene jeg har på ps3, og la merke til at jeg kun har bil. sport og fps spill med unntak av jc2! er det noen som kan anbefale et morsomt spill som ikke er fra noen av de sjangerne nevnt før! takk på forhånd! EDIT: har også Uncharted 2, men har lyst på noe annet! Endret 23. januar 2011 av leorat Lenke til kommentar
Pius Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Kan ihvertfall anbefale Little Big Planet og Final Fantasy 13, sitter og nerder det hver gang jeg får tid Endret 23. januar 2011 av Pius Lenke til kommentar
leorat Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Kan ihvertfall anbefale Little Big Planet og Final Fantasy 13, sitter og nerder det hver gang jeg får tid er ikke så keen på LBP, også har jeg hørt fra en kompis av meg at FF 13 var en STOOOR skuffelse! :s Lenke til kommentar
Pius Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Ja FF13 var en skuffelse ifh. til de andre spillene. Cutscene -> løpe -> Sloss -> Cutscene :!: Men nå som jeg har begynt så må jeg spille ferdig :L. Hva med f.eks Fallout eller Metro2033? Det er jo på en måte skytespill, men anbefaler dem for det! Edit: Enda flere forslag ^^ Andre titler som jeg kommer på, og kan anbefale er Assassins Creed serien og The elder scrolls: Oblivion. Endret 23. januar 2011 av Pius Lenke til kommentar
leorat Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Ja FF13 var en skuffelse ifh. til de andre spillene. Cutscene -> løpe -> Sloss -> Cutscene :!: Men nå som jeg har begynt så må jeg spille ferdig :L. Hva med f.eks Fallout eller Metro2033? Det er jo på en måte skytespill, men anbefaler dem for det! Edit: Enda flere forslag ^^ Andre titler som jeg kommer på, og kan anbefale er Assassins Creed serien og The elder scrolls: Oblivion. Når det kommer til AC, så har jeg runda både 1 og 2, men ikke brotherhood, så kanskje jeg skal se litt nærmere på det! Oblivion har jeg faktisk aldri hørt om, så jeg får ta å søke litt! er det et bra spill? Lenke til kommentar
Pius Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Oblivion har jeg faktisk aldri hørt om, så jeg får ta å søke litt! er det et bra spill? Jeg syntes at den var at det var bra, mye å gjøre. Brukte vel 300timer på å runde den første gangen :!: Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vanquish GTA 4 Valkyria Chronicles Metal Gear Solid 4 Batman: Arkham Asylum Yakuza 3 Read Dead Redemption God of War Mass Effect 2 Ratchet and Clank-spillene inFamous Bayonetta Devil May Cry 4 Disse har mulighet til å se i både første- og tredje-person: Fallout Oblivion Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Demon's Souls er et av de beste action-rpg'ene som er gitt ut noensinne. Anbefaler det hvis du tåler en utfordring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå