Farner Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Har det problemet at hvis jeg ikke setter harddisken under stress, så fryser spill i ca 1 sekund hvert 10 sekund. Den samme typen frys skjer av og til i Windows og. Og noen ganger når fryset er virkelig ille stopper skjermdriveren å funkere. Så når jeg gamer må jeg enten kjøre HDD Benchmark eller overføre store filer. Har en Hybrid SSD, kan det skape problemer? Geforce 460M Win7 500GB hybrid drive (4GB SSD) Intel i5 460 2.53 Ghz 4 giga ram Endret 23. januar 2011 av Farner Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Poenget med en hybrid disk er vel at motoren vil slåes av for å spare strøm. Og da vil det ta tid å starte den opp igjen. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Poenget med en hybrid disk er vel at motoren vil slåes av for å spare strøm. Og da vil det ta tid å starte den opp igjen. Godt poeng. Prøvde å disable SSD delen ( tror jeg ), og det fungerer bedre. Frysinga har en tendens til å dukke opp litt senere, etter jeg tror jeg har funnet løsningen, men får se. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Sjekk ut denne tråden hvor jeg har også prøvd å få help http://www.techsupportforum.com/forums/f217/video-games-freeze-problem-545431.html#post3096104 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå