fifagamer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei er det npen som kan laste opp torrenter av kampene i premier league med norsk kommentator? Helst i 720p kvalitet. På forhånd takk. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ønsker du å se kampene etter at dem er spilt? Altså, ikke live? Lenke til kommentar
fifagamer Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Ønsker å ha de på pc og dvd:D Tror du at du kan laste opp det? 1 Lenke til kommentar
fifagamer Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har lenge lastet ned med engelsk kommentator men det blir litt kjedelig. Ønsker helst filmer i mkv filformat:D 1 Lenke til kommentar
fifagamer Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har Premier League Hd kanalene på tv men hvordan får man det inn på pc i 720p? 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Beklager om jeg ga deg ett feil bilde, men jeg er ikke i besittelse av noen kilder til å gi deg dette. Jeg bare lurte på om det var en live streamer eller om det faktisk var DLing du var ute etter :-) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. https://www.diskusjon.no/guidelines#1 Tråden stenges. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg