tobben231 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei! Jeg lurte på om det var noen som visste om noe lignende program som Reason 4. Fordi jeg klarer ikke å laste ned full versjon, bare demo. Da kan jeg prøve det istedenfor. På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 En smule feilplassert tråd kanskje ? Heldigvis så drev jeg mye med musikk tidligere, gitt ut CD på ett selskap og vært med på 10 samle CDer på ulike deler av kloden men nok selvskryt... Anbefaler å sjekke ut Naitive Instruments - de lager mye bra musikksoftware, men hvis du tror du finner lovlige gratis programmer på høyde med Reason eller NI for den saks skyld så tror jeg du kommer til å bli skuffet... Lenke til kommentar
tobben231 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Men vet du om noe gratis som er litt dårligere? Fordi jeg har bare audacity og da må man ta opp lyden selv. Det jeg tenkte på var ett program som man kunne lage melodier/sanger inni. Da blir kvaliteten så mye bedre. Blir glad for raskt svar! Endret 23. januar 2011 av tobben231 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå