Defense Marshall Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Sorry ass, har ikke noe med saken og gjøre men jeg lurte på om der visste om noe bra musikk? Vet dere også om ett musikkforum? Gamer.no RULER Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Selv om det ikke har noe med gamer.no og gjøre, så skal jeg prøve å svare litt seriøst. Er tonnevis med go musikk der ute, Men først må du si hvilken musikk type du liker. Lenke til kommentar
Defense Marshall Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 trance og metal Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Snakker du om å lytte til eller lage musikk nå? Anyways - www.harmony-central.com (om du tenker på å lage) Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 hvis du liker metal rock kan jeg komme med noen forslag... iron maiden er det beste bandet noensinne, ACDC er bra , kiss ... zz top, rolling stones, deep purple. noen av mange ... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 denne hører nok hjemme i off-topic delen av forumet, men men.. her er nå ihvertfall er par bra band du bør sjekke ut; Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Iron Maiden og Cannibal Corpse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå