seie Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei, jeg har tenkt og modifisere litt på kabinettet hjemme Jeg lurer på hva som er best om hvordan du ska ha viftene?.. altså Luftgjennom strømminga! -seie Lenke til kommentar
KS Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du må ha kald luft inn, og varm luft ut Sett på støvfilter foran viftene som suger luft inn. Jeg likte dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600857 (SILVERSTONE Fortress II Midi Tower Sort Vifter). Tre store vifter som suger luft inn fra bunnen av kabinettet, og en stor vifte som suger luft ut. Passer veldig godt med det enkle prinsippet at varm luft stiger opp. Må i et slik kabinett, for best effekt, også sørge for at viften på grafikkortet fører varm luft ut. Syns jeg så et slikt kort på den siste anbefaling fra HW.no på "millionærens pc". Flest vifter som suger inn er viktig. En fordel med dette kabinettet er også at alle harddisker står over en stor vifte som suger inn kald luft. Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kald luft Nede og forran, og varm luft ut oppe (Varmluft stiger) For best resultat. Men husk støvfilter :0 Og prøv og få høytrykk i kassen (flere som suger inn en ut) Lenke til kommentar
seie Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2011 Kald luft Nede og forran, og varm luft ut oppe (Varmluft stiger) For best resultat. Men husk støvfilter :0 Og prøv og få høytrykk i kassen (flere som suger inn en ut) Takk Sry for treig tilbake melding hadde helt glømt att eg hadde lagt ut forum :/ hehe.. Du må ha kald luft inn, og varm luft ut Sett på støvfilter foran viftene som suger luft inn. Jeg likte dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600857 (SILVERSTONE Fortress II Midi Tower Sort Vifter). Tre store vifter som suger luft inn fra bunnen av kabinettet, og en stor vifte som suger luft ut. Passer veldig godt med det enkle prinsippet at varm luft stiger opp. Må i et slik kabinett, for best effekt, også sørge for at viften på grafikkortet fører varm luft ut. Syns jeg så et slikt kort på den siste anbefaling fra HW.no på "millionærens pc". Flest vifter som suger inn er viktig. En fordel med dette kabinettet er også at alle harddisker står over en stor vifte som suger inn kald luft. Takk Sry for treig tilbake melding hadde helt glømt att eg hadde lagt ut forum :/ hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå