Simi Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er rimelig fersk når det kommer til fotografering med speilreflekskamera, så hadde vært greit med litt tilbakemelding på et par bilder. Dette er et par bilder jeg ble fornøyd med, hva synes dere? Endret 23. januar 2011 av Simi Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 BK1 Jeg synes forgrunnen er litt vel rotete, mørk og dyster - kan si det sånn at det ikke er noe i veien med bildet, men med landskapet. BK2 Dette bildet synes jeg mangler interessepunkt og at du har utnyttet gjerdet litt dårlig til å skape en diagonal i bildet. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 BK2: Fint foto med klassisk tre-deling. Gjerdet hjelper med å gi dybde i bildet. Jeg ville nok tatt et skritt til høyre og sluppet den lille delen av gjerdet som nå er t.v. i bildet. Dette kan også løses med å vlege annet utsnitt ved beskjæring. BK1: Flott foto, stor dynamikk mellom mørke og solbelysning. Ok komposisjon. None vil kanskje si at utbrent parti opp t.v. er en ulempe, men jeg synes ikke dette gjrø noe. Mangler kanskje "det lille ekstra"? Ek.s noe i forgrunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå