BudweiserRebel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Hei!! Jeg har et problem med og spille Call of Duty World At War Online på Xbox. Det virket helt fint inntil nå, Hadde lasta ned map pack 3 og spilte de nye zombie brettet Der Riese i en 2 ukers tid. Men så for noen dager siden kom jeg inn på en server som brettet var modifisert med alt ifra god mode til change fog color. da jeg hadde spilt ferdig og ville gå til team deathmatch oppdaget jeg at alt som heter multiplayer er låst eller fryst! går ikke an og gå inn på det lenger. Står bare "Unlocked at level 1" men jeg har jo spilt igjennom alle oppdragene. Og jeg prøve også med New game og kom halveis gjennom spillet, men multiplayer var fremdeles låst. har prøvd gjentatte ganger og restarte router og slikt men med uten resultat. Dette problemet er kun med Cod Waw ikke med Black Ops. har jeg blitt hacket? hvordan fikser jeg dette problemet. Takker for all hjelp jeg kan få. Endret 23. januar 2011 av BudweiserRebel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå