JR Ewing Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Og hvorfor Shelvey for Kuyt? Er på høy tid å få ut Poulsen nå, føler på meg at han kommer til å drite seg ut snart. Mer bekymret for Skrtel.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Pantsil ser ut som en svart avatar. Makan til idiot Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Hehe.. Pantsil tar en skikkelig FM Driter seg ut én gang, og etterpå blir alt feil Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Det der er en nydelig takling av Hangeland Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 off.. det var litt for nært. Meireles er overalt for tiden Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Nå kommer sikkert målet Edit: Fy faen, det her er for nære Endret 26. januar 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Meireles er ekstrem! Aii, nå har jeg ikke noen god følelse for dette frisparket.. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Der satt jeg med hjertet i halsen i ett par sekunder Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 å jæta... Liker ikke dette. Synes vi har gitt fra oss litt for mye av initiativet etter byttene. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Fy faen, dette kan aldri gaa bra. Bank i bordet og haap paa det beste... Edit: det var naerme paa. Seier'n er vaar! Endret 26. januar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Takk og pris for seier her, det var digg. Positivt at vi klarer å dra dette i land! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Takk. Dårlig kamp. Men seier er seier! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Takk gud. Dette gjorde vondt i hjertet på slutten. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ah, godt med seier. Hadde ikke vært noe å si på en Fulham-skoring på slutten der, men jeg klager ikke! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Flott kamp. Ville vært RAN om det skulle blitt mål til Fulham på slutten der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 3 poeng, fornøyd med det, hadde vi holdt nivå som vi gjorde den første halvtimen kunne det lett ha blitt ett eller to mer mål. Men faen så Meireles spilte idag! 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 woh.. endelig slutt. Slitekamp, men vi vant, beholdt nullen og klatret til 7.! Det fiffige nå er at vi har 5 poeng opp til Sunderland (!) på 6. Men hvis vi fortsetter slik og kverner frem resultatene som trengs i slike slitekamper mot lag som forsøker å "parkere bussen" og satse på dødball og kontringer kommer vi til å klatre utover våren Herregud så glad jeg er for at Hodge er borte. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Meireles er utvilsomt en kvalitetspiller. "Flopp" my ass. Tror vi hadde styrt kampen mer hvis Lucas hadde spilt istedenfor Poulsen, men fy faen så glad jeg er for 3 poeng. Vi vant aldri lignende kamper under Hodgson. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Kaller det 2-0 (Torres) og sier meg fornøyd. 3 poeng er alltid velkommen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 Ang vår "tribunediskusjon" de siste par ukene. Hørte nesten bare "fulham fulham" "gera gera gera" før de siste 5min. Hardt for Fulham å svelge, som var det førende laget i store deler av kampen, men man må sette 100% sansjer på bprtebane i PL, enten det er på Anfield eller DC Stadium. LFC hadde de nødvendige marginene og den lille ekstra klassen til å dra det i land. Syntes dog ikke Liverpool spiller nevneverdig bedre fotball enn de gjorde under Hodgson. Forskjellen er at det litt mer engeri og vilje i laget, men kvaliteten offensivt er den samme. Alt i alt en typisk Liverpool kamp. Drepende kjedelig for en nøytral stakkar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg