Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om alle gikk rundt nakene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo, er en ting jeg har grublet litt for meg selv nå.

Hvordan hadde det fungert om alle gikk rundt nakene altså ikke noe å dekke for?

Ville det forsatt vært opphissende å se feks dame pupper?

Eller ville alle sammen gått rundt som noen kåte griser?

Eh ville vært skummelt det, et random fettberg eller naboen på 80 ute på tur med rullatoren :cry:

Lenke til kommentar

Halo, er en ting jeg har grublet litt for meg selv nå.

Hvordan hadde det fungert om alle gikk rundt nakene altså ikke noe å dekke for?

Ville det forsatt vært opphissende å se feks dame pupper?

Eller ville alle sammen gått rundt som noen kåte griser?

Og vi går ikke rundt som kåte griser nå?? hvilken sexual-undretrykt plass kommer du fra??:p

Hadde vi hatt en nakenkultur hadde det blitt kaldt i vinterhalvåret;), men spenningen i en naken person hadde forsvunnet helt. Er endel nudist-kolonier i florida og de klarer seg fint, samme gjelder regnskogindianerene i brazil som løper rundt i minimalt.

Og hva som er opphissende er samfunnet som bestemmer, man blir opplært hva som er sexuelt stimulerende som barn, hvis man vokser opp i en nudistfamilie er nakenhet piff, vokser man opp på sørlandet blir man som meg ogg klarer ikke å la en kløft passere uovervåket:P

Lenke til kommentar

Stikk til et nudiststed så ser man hvordan dette funker. Altså, ereksjoner kommer på samme måte som for oss som går med klær når vi har på oss klær.

Det kommer jo helt ann på hvor normalt det er. Jeg husker jo selv når jeg begynte å svømme for noen år siden, jeg var pissredd for å vaske meg skikkelig før jeg skulle dusje. Jeg måtte jo være naken... Nå er det ingen big deal... blir heller litt oppgitt for folk som driter i hygienen...

Sånn er det om alle skulle vært nakne, det eneste minuset jeg kan se, er at man ville ha sett alle mulige gamle folk og 300kg folk... men what the heck, det hadde jo vært normalt det også...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...