marti9 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hallo. Jeg bare lurer på om noen her kan hjelpe meg med hvordan jeg bør trene. Med det første bare hjemme, for å få trent hele kroppen litt før ett eventuelt treningsstudio kommer inn i bildet. Jeg tenker mest på grunnøvelser som pushups, situps og spensthopp + trening med manualer. Men jeg har lite erfaring rundt dette, og tenkte derfor at det kunne være lurt å spørre her for å få noen råd. Så, hvilke øvelser bør jeg ta for å komme i en noenlunde form? Takker for alle svar Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nQAh7m4xsMo http://www.youtube.com/watch?v=QE2AcqxjmL8 Disse er jo som du ser mest for brystmuskler. Jeg anbefaler deg å sjekke ut flere av videoene til begge disse folka. Mange bra hjemmeøvelser : ) Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap.. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) *Video *Video Disse er jo som du ser mest for brystmuskler. Jeg anbefaler deg å sjekke ut flere av videoene til begge disse folka. Mange bra hjemmeøvelser : ) Takk, takk Jeg har om ikke så lenge bursdag også, så kanskje dere har noen tips til noe treningsutstyr jeg kan ønske meg? Tenkte på ett sett med manualvekter. Endret 23. januar 2011 av marti9 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) *Video *Video Disse er jo som du ser mest for brystmuskler. Jeg anbefaler deg å sjekke ut flere av videoene til begge disse folka. Mange bra hjemmeøvelser : ) Takk, takk Jeg har om ikke så lenge bursdag også, så kanskje dere har noen tips til noe treningsutstyr jeg kan ønske meg? Tenkte på ett sett med manualvekter. Manualer, treningsbenk og en stang du kan feste i dørkarmer for hangups, f.eks? Da har du en flott kombinasjon og en start for trening. Husk::::::::::::: Ikke tren mer overkropp enn underkropp. Sånn som mange (Dette er ikke rettet mot deg i det hele tatt) fjortiser gjør, de trener biceps og benkepress for og se sterke ut og sloss. Og for all del, få hjelp og veiledning av noen som kan det, slik at du ikke skader deg selv. Endret 23. januar 2011 av Ch : ) Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Søk opp P90X og Insanity Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 xShadow: Insanity virker fristende. Det jeg er litt usikker på er om det passer for meg siden jeg fremdeles vokser. Har dette noe å si? Cg : Selv om jeg kanskje går for Insanity i to måneder (som ikke krever annet utstyr enn din egen kropp), kan det være greit å ha litt treningsutstyr til etterpå. Har faktisk tenkt på en hang-up-stang selv, i tillegg til manualer, så dette er absolutt aktuelt. Takk for alle svar så langt Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tror ikke det har noe å si at du enda vokser. Du kommer nok bare til å bli i kjempeform hvis du klarer å fullføre Insanity. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Tror ikke det har noe å si at du enda vokser. Du kommer nok bare til å bli i kjempeform hvis du klarer å fullføre Insanity. Jeg skal prøve Noen her som har prøvd? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor gammel er du nå? Bare du starter etter du har fylt 16 år så skal det gå fint. Da har kroppen allerede begynt på sluttfasen av utviklingen fram til 19-20 årsalderen. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor gammel er du nå? Bare du starter etter du har fylt 16 år så skal det gå fint. Da har kroppen allerede begynt på sluttfasen av utviklingen fram til 19-20 årsalderen. Jeg er snart 18 år, så vil tro det går bra Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor gammel er du nå? Bare du starter etter du har fylt 16 år så skal det gå fint. Da har kroppen allerede begynt på sluttfasen av utviklingen fram til 19-20 årsalderen. Jeg er snart 18 år, så vil tro det går bra Åja da misforsto jeg haha : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå