itzTheTruth Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Nå er ikke problemet der lenger! Men andre venner av meg har det nå!? Hva i all verden er dette! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Problemet er ikke der enda? men noen venner av deg har det? Da er det der da vel? Men ikke hos deg? Hehe, jeg vet ikke hva det er. Ser på twitter på xboxsupport at de skriver noe, men jeg vet verken åssen jeg skriver til noen der eller noe så. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Problemet er ikke der enda? men noen venner av deg har det? Da er det der da vel? Men ikke hos deg? Hehe, jeg vet ikke hva det er. Ser på twitter på xboxsupport at de skriver noe, men jeg vet verken åssen jeg skriver til noen der eller noe så. Og du skjønte utmerket godt at jeg mente hos meg. Har funnet ut at det er ett problem som har rammet flere. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Skjønte det =) Hehe, ja er et problem som flere har, og ingen vet hva det er trur jeg, eller?? Snakket med xbox support på twitter igår natt. Fikk beskjed om at jeg kunne prøve igjen nå. Så skal teste etterpå. Hvordan er det hos dere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Funker helt fint, og har ikke hatt noe problemer de siste 14 dagene ihvertfall... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 hadde problemer seinest igår. hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå